Web Analytics Made Easy - Statcounter

 برزگر رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: کشاورزان توجه بیشتری را نسبت به حفاظت از انبار ‌های نگهداری محصولات کشاورزی داشته باشند و هشدار ‌های پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

او افزود: باتوجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان زیرکوه، پلیس با اجرای طرح ‌های مختلف به طور جدی، آموزش و پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر تصریح کرد: لازم است کشاورزان از نگهداری زرشک در فضای باز خودداری کرده و سریعا محصول خود را به انبار‌های امن انتقال دهند.

بیشتر بخوانید

 دستگیری سارق حرفه ای در شهرستان زيركوه

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زیرکوه ادامه داد: تیم‌ های گشت محسوس و نامحسوس پلیس با همکاری بسیج ضمن پوشش مناطق روستایی و پیشگیری از وقوع سرقت محصولات کشاورزی، اقدامات پیشگیرانه و هشدار‌های لازم را در این زمینه به کشاورزان این شهرستان ابلاغ کرده اند.

او در ادامه ضمن اشاره به نقش مشارکت و همکاری کشاورزان با پلیس جهت پیشگیری از سرقت محصولات، بر لزوم مراقبت و استفاده از افراد معتمد و واجد شرایط در محل ‌های نگهداری زرشک (خرمن ها) تاکید و عنوان کرد: تقویت موانع فیزیکی انبار ‌های نگهداری، استفاده از دوربین ‌های مدار بسته و استفاده از ظرفیت گشت ‌های محله محور به منظور جلوگیری از سرقت برنج نقش بسیار مهمی در پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی دارد.

 برزگر در پایان از مردم در خواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک و تردد افراد ناشناس در محل‌ های نگهداری محصولات کشاورزی، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌ های ۱۱۰، مراتب را به پلیس اطلاع  دهند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زرشک کاران محصولات کشاورزی سرقت محصولات برداشت محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، منصور امیریان گفت: این همایش با هدف ارتقای شاخص سلامت، پیشگیری و کاهش مخاطرات و آلودگی‌های تهدید کننده سلامت، در زنجیره مواد غذایی با منشا گیاهی و لزوم و اهمیت تولید و عرضه محصولات تولیدی شناسه دار با حضور تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مسئولین شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات فرهنگیان شهرستان مرودشت شد.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع سلامت و امنیت غذایی جامعه و اولویت موضوع در سازمان جهاد کشاورزی فارس، مقرر شد محصولاتی که شناسه محصول را دریافت کنند، اجازه صادرات به خارج از کشور و فروش در بازار داخلی را خواهند داشت.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: محصولات باغی شامل کیوی، انگور، سیب، پسته، انار، خرما و مرکبات و محصولات مزرعه‌ای و گلخانه‌ای شامل خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، بادمجان و کرفس برای صادرات به خارج از کشور و محصولات بازار داخلی شامل گوجه و خیار گلخانه‌ای و مزرعه ای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال و سیب، ملزم به دریافت کد شناسه محصول هستند.

امیریان تصریح کرد: تولید کنندگان محصولات برای ثبت نام و دریافت کد شناسه محصول برای صادرات، قبل از کاشت و بازار داخلی یک ماه قبل از برداشت، به دفاتر نظام مهندسی کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • مراقب نیش ها باشید!
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند