Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:26:51 GMT

العرب: مهرداد محمدی فشار را از سرمربی ایسلندی برداشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۸۸۹۴

العرب: مهرداد محمدی فشار را از سرمربی ایسلندی برداشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال العربی قطر در هفته چهارم لیگ ستارگان در دیدار با ام صلال با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. گل دوم العربی در دقیقه ۹۴ و با ضربه زیبای مهرداد محمدی بازیکن ایرانی به ثمر رسید.

روزنامه «العرب» قطر در گزارش کاملی که از هفته چهارم منتشر کرده است، از مهرداد محمدی تمجید کرد و از وی به عنوان بازیکنی یاد کرد که با گل دیرهنگام خود فشار را از روی «هیمیر هالگریمسون» سرمربی ایسلندی العربی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العرب در بخشی از گزارش خود آورده است: «درواقع مهرداد محمدی ایرانی مهاجم جدید العربی ناجی این تیم محسوب می‌شود بعد از آنکه توانست با یک ضربه استادانه و شگفت انگیز در وقت‌های تلف شده به ام صلال گل بزند. محمدی در نقل و انتقالات تابستانی به جای مرتضی پورعلی گنجی هموطن خود به العربی پیوست و توانست توانایی‌های خود را تایید کند. او در مدت کوتاهی با تیم هماهنگ شد و انتظار می‌رود مهره ارزشمندی برای العربی باشد.»

کد خبر 5053005 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد محمدی العربی قطر لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هندبال محمود فکری ویروس کرونا بشار رسن تیم ملی فوتبال ایران شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال تیم ملی فوتسال ایران مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی

 مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. 

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می‌شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • آغاز برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • شمیم عطر گل محمدی از گلستان‌های راور
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در گیلان