Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:55:46 GMT

پویش «هر هفته الف- ب ایران» به ایستگاه گلستان رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۸۹۷۸

پویش «هر هفته الف- ب ایران» به ایستگاه گلستان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، «پویش هر هفته الف – ب ایران» (ساخت و سازها-سازوکارها) در ایستگاه بیست و پنجم برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به استان گلستان رسید.

در این راستا با حضور معاون وزیر نیرو در «امور آب و آبفا» چهار پروژه صنعت آب استان در شهرستان های علی آباد کتول و آزادشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در این خصوص اظهار کرد: دو پروژه افتتاحی شامل «لایروبی رودخانه ها در سطح استان» و «مرمت و بازساری شبکه هیدرومتری و تاسیسات آبی آسیب دیده از سیل» بوده که بیش از ۸۰ میلیارد تومان در این طرح ها هزینه شده است.

سید محسن حسینی افزود: همچنین شروع عملیات اجرائی دو پروژه شامل «تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی قره سو – زرین گل» و همچنین «ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر آزادشهر و آبرسانی به ۲۶ روستا «در برنامه است که هزینه این دو جمعاً ۷۲۸ میلیارد تومان است.

وی جمع سرمایه گذاری این پروژه ها را ۸۰۸ میلیارد تومان اعلام کرد که این هفته در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

گفتنی است پویش الف- ب ایران طرحی است که وزارت نیرو برای افتتاح پروژه های صنعت آب و برق از سال ۹۸ تاکنون مطرح کرده و هر هفته بزرگترین پروژه های صنعت آب و برق در استان های مختلف به بهره برداری می رسد.

کد خبر 5053000

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سید محسن حسینی آب منطقه ای گلستان آبرسانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مشهد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز