Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، چند روز قبل پسر جوانی با پلیس تماس گرفت و از دو مرد جوان به خاطر زورگیری شکایت کرد و گفت: داخل خانه‌ام نشسته بودم که زنگ در را زدند. دو مرد جوان در حالی که چاقو و قمه به دست داشتند، وارد خانه شده و قصد سرقت اموال و سگم را داشتند. آنها وقتی مقاومت مرا دیدند، سگم را از پنجره طبقه سوم به پایین پرتاب کرده و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد یک ضربه چاقو هم به کتفم زدند. کار آنها باعث شد تا سگم فوت کند.

اظهارات متناقض

با شکایت پسر جوان به نام ساسان، تحقیقات به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت آغاز شد. در بررسی‌های میدانی دو مرد جوان که برادر بودند، بازداشت شدند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که ساسان واقعیت را نگفته و سعی در تغییر مسیر تحقیقات داشته است.

انتقام عجیب

یکی از دو پسر جوان که در این رابطه بازداشت شده بود، گفت: ضرب و شتم را قبول دارم اما این کار ما به خاطر زورگیری نبود، من و برادرم در دفاع از مادرم این کار را انجام دادیم. مادرم در طبقه دوم خانه‌ای حوالی میدان صادقیه زندگی می‌کند و ساسان هم در طبقه سوم همان خانه ساکن است. مادرم همیشه از اینکه ساسان در خانه سگ نگهداری می‌کرد، ناراحت بود. تا اینکه روز حادثه همسایه‌ها با من و برادرم که قصاب هستیم، تماس گرفته و مدعی شدند که حال مادرمان بد شده و او بیهوش شده است.متهم جوان گفت: بلافاصله خودمان را به خانه مادرم رساندیم و متوجه شدیم که وقتی مادرم از خرید به خانه برگشته، در آپارتمان را کامل نبسته و در همین هنگام سگ همسایه وارد آپارتمان مادرم می‌شود. مادرم که از حضور سگ در خانه‌اش بی خبر بوده، با دیدن او ناگهان شوکه شده و از هوش رفته است. او ادامه داد: وقتی از این ماجرا باخبر شدیم، به خانه ساسان رفتیم و او را مورد ضرب و شتم قرار دادیم تا تنبیه شود. حتی برای اینکه درس عبرتی برایش شود، رد چاقویی روی کتفش انداختیم. بعد هم سگش را از پنجره به بیرون پرتاب کردیم تا از ساسان انتقام بگیریم.به دنبال اظهارات پسر جوان، او و برادرش روانه اداره آگاهی شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلیس چاقو سرقت ضرب و شتم حادثه آپارتمان اخبار حوادث ایران سگ عکس همسایه جنجال عکس ایران ساعت مرد فیلم ماه دختر جوان زن تهران پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

یاسر شکوری افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، این ساختمان را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران