Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@06:42:50 GMT

اعلام اسامی منتخبان طرح پیش فروش سایپا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۱۴۲

اسامی منتخبان طرح پیش فروش ۸ محصول فروش فوق‌العاده سایپا امروز اعلام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا برگزار و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی امروز چهارشنبه، حدود ساعت ۱۲ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مراسم قرعه کشی ۸ محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا، ساینا، ۳ مدل وانت نیسان و پادرا پلاس با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش سایپا ۷۲۴ هزار و ۶۸۴ نفر شرکت کردند که ۷۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۷ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودرو‌ها بر اساس قرعه کشی باشد ۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود.   علاوه بر این هزار دستگاه تیبا ۲، ۵۰۰ دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، ۱۸۰۰ دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، ۱۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۱۰۰ دستگاه پادرا پلاس نیز عرضه می‌شود.

اسامی منتخب دومین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز(چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می شود.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منتخبین فرصت دارند که تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت کل وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند. برچسب ها: پیش فروش ، سایپا ، خودرو ، منتخبان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیش فروش سایپا خودرو منتخبان فروش فوق العاده گروه خودروسازی طرح فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف یک خودرو نیسان حامل ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمود آباد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران کلانتری 11 در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیرمجاز از جنگل‌های شهرستان برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ حسین‌زاده با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن، مراتب را سریع به پلیس 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف نیسان حامل چوب قاچاق در محمودآباد
  • غول‌های ژاپنی با هم خودروی برقی می‌سازند
  • ورق خودروسازی برگشت؛ یک بام و دو هوا ادامه دارد
  • گروه سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • رکوردشکنی سایپا در تولید محصولات داخلی
  • سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • کاربرد ورق فولادی در صنعت خودروسازی
  • گروه سایپا رکورد 11 ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست/ شكسته شدن ركورد تولید سال گذشته گروه سایپا
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول
  • ایران خودرو دیزل از رکورد تولید سالانه عبور کرد