Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازدیجیاتو، فیسبوک با اقدام اخیر خود به برند و کسب و کارها اجازه می‌دهد که پیام‌های اینستاگرام را از طریق اپ‌های شخص ثالث مدیریت کنند و همچنین می‌توانند به خدمات مشتری زنده متصل شوند و به درخواست‌ها یا سوالات متداولی که از طریق اینستاگرام دریافت می‌کنند، پاسخ دهند. در این قابلیت می‌توان به سوالات ساده به وسیله بات‌ها و به صورت خودکار پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندها از سال ۲۰۱۶ قادر به پاسخ به مشتریان توسط مسنجر هستند. حالا فیسبوک می‌خواهد سرویس‌های پیام‌رسان خود را به یکدیگر نزدیک کند و در همین راستا افزودن چنین ویژگی به اینستاگرام منطقی به نظر می‌رسد.

این API به برندها اجازه خواهد داد که پیام‌ها را از بخش‌های مختلف اینستاگرام شامل Shops و استوری‌ها در یک قسمت مدیریت کنند. آن‌ها می‌توانند اینستاگرام را با سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه کنند. با این کار شرکت‌ها علاوه بر دسترسی به تاریخچه سفارشات مشتری، می‌توانند پیام‌های آن‌ها را نیز مشاهده کنند.

در حال حاضر تمام برندها یا کسب و کارها به چنین ابزارهایی دسترسی پیدا نکردند و جدیدترین API مسنجر هم اکنون در حالت بتای بسته قرار دارد. در این میان چندین برند مانند آدیداس، «Amaro»، «مایکل کورس» و «H&M» در حال آزمایش این ویژگی هستند.

اینستاگرام در سال‌های اخیر به قابلیت‌های زیادی مجهز شده که نه تنها شمار کاربران آن را افزایش داده، بلکه بیشتر مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. انتظار می‌رود این پلتفرم در سال‌های آینده با ویژگی‌های جدید خود تبدیل به محلی مناسب برای کسب و کار شود و برندهای مختلف بیش از پیش برای تبلیغ و عرضه محصولات خود از آن استفاده کنند.

با وجود تلاش‌های فیسبوک، این احتمال وجود دارد که کنگره آمریکا آن را مجبور به جدایی واتساپ و اینستاگرام کند که البته با توجه به ارتباط مناسب مارک زاکربرگ با سیاستمداران آمریکایی و نقشش در تحریم تیک تاک، شاید چنین اتفاقی رخ ندهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام فیسبوک اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم فوتبال پرسپولیس با ۹ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام بیست و پنجمین تیم پرطرفدار در این پلتفرم است. 

استقلال نیز با ۴ میلیون دنبال کننده در رده سی و نهم قرار دارد.

تیم فوتبال رئال مادرید با ۱۵۳ میلیون و بارسلونا با ۱۲۵ میلیون دنبال کننده در رده‌های اول و دوم قرار دارند. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟
  • چگونه اقدام به رفع بلاک در اینستاگرام کنیم؟
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!