Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، سی ام مهر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/7/30؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

شروع مسابقات لیگ برتر بیستم به تعویق افتاد / رسمی

برگزاری لیگ بیستم با تصمیم کمیسیون پزشکی ورزشی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با ابلاغ محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی شروع مسابقات لیگ برتر بیستم به تاریخ 16 آبان 1399 موکول شد.

پیش از این قرار بود رقابت ها از 10 آبان آغاز شود، برنامه اصلاحی مسابقات متعاقبا اعلام می شود.

حضور شجاع خلیل زاده در الریان قطعی شد / ادعای رسانه عربی

یک نشریه قطری مدعی شد شجاع خلیل‌ زاده و باشگاه الریان قطر به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش طرفداری،  نشریه العرب قطر از توافق شجاع خلیل‌ زاده مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس با الریان قطر  خبر داد و نوشت: حضور خلیل‌زاده در الریان قطعی شده و دو طرف بر سر تمام بندهای قرارداد به توافق رسیده‌اند. انتظار می‌رود این بازیکن پیش از هفته پنجم لیگ ستارگان قطر وارد دوحه شود.

این روزنامه نوشته که با خرید شجاع خلیل‌زاده، فهرست بازیکنان خارجی تیم الریان قطر تکمیل خواهد شد.

استقلال فصل را بدون خریدهای جدیدش آغاز می کند؟

7 بازیکن استقلال در انتظار باز شدن پنجره این تیم هستند تا بتوانند قراردادهای خود را با این باشگاه ثبت کنند.

به گزارش طرفداری، لیگ برتر ایران در حالی قرار است از تاریخ 16 آبان ماه شروع شود که در حال حاضر 6 خرید جدید استقلال به اضافه داریوش شجاعیان به دلیل بسته بودن پنجره آبی ها نمی توانند قرارداد خود را ثبت کنند.

پنجره استقلال فعلا به خاطر بدهی به شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور بسته است و تا این لحظه اقدام جدی برای پرداخت این بدهی ها انجام نشده است.

در این بین اسماعیل خلیل زاده که هم اکنون در ترکیه به سر می برد مدعی شده 200 هزار دلار از بدهی شفر را پرداخت کرده اما تا این لحظه هیچ اقدام جدی صورت نگرفته و این موضوعی است که پروسه خریدهای جدید استقلال را با مشکل روبرو کرده است.

اگر استقلال نتواند تا 16 روز آینده پنجره خود را باز کند ممکن است آبی ها نتوانند در شروع لیگ از خریدهای جدید خود استفاده کنند هرچند که فصل نقل و انتقالات تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آبی ها در حال حاضر رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، متین کریم زاده، بابک مرادی، احمد موسوی و مهدی مهدی پور را جذب کرده اند و داریوش شجاعیان هم که فصل پیش نامش از لیست استقلال خارج شده بود تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نمی تواند قراردادش را ثبت کند.

تمدید قرارداد 2 ساله محمد نادری با پرسپولیس

محمد نادری که پس از مدت ها امروز و فردا کردن بالاخره در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد، وعده داد خبرهای خوشی در راه است.

به گزارش طرفداری، محمد نادری پس از مدتها غیبت بالاخره امروز آفتابی شد و با حضور در محل باشگاه پرسپولیس خودی نشان داد. این مدافع که طی هفته های اخیر در چند نوبت به همراه مدیر برنامه هایش با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده و حتی بارها نیز به گواه باشگاه نشین ها، پاسخگوی تماس باشگاه هم نبود، در نهایت امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و در مقابل خواسته خبرنگاران مستقر در محل، فقط به ذکر این جمله که "یکی دو روز صبر کنید تا انشالله خبرهای خوبی در راه است" قناعت کرد.

طی هفته های اخیر بارها خبر حضور محمد نادری در باشگاه برای تمدید قرارداد منتشر شد اما  نه تنها نادری به باشگاه نرفت بلکه خبرهایی مبنی بر مذاکراتش با باشگاه استقلال هم منتشر شد. خبرهایی که حکایت از پیشنهاد بالای استقلالی ها به او داشت و حتی دوستانش مدعی بودند پیشنهاد استقلالی ها او را حسابی هوایی کرده است.

هرچه هست محمد نادری امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا با رسول پناه و دیگر مدیران پرسپولیس مذاکره کند. در این میان بسیار بعید است نادری از پرسپولس جدا شود و به احتمال زیاد خبر تمدید قرارداد او طی ساعات آینده منتشر خواهد شد. تمدید قراردادی که دو ساله خواهد بود. خبری که می تواند خیال هواداران پرسپولیس را بابت جناح چپ تیم شان راحت کند. جایی که با حضور سعید آقایی و محمد نادری می تواند نقطه قوت سرخ ها در لیگ برتر بیستم و همین طور بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد.

سرژ گنابری به ویروس کرونا مبتلا شده است

سرژ گنابری، وینگر آلمانی باشگاه بایرن مونیخ در آستانه بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به ویروس کرونا مبتلا شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، سرژ گنابری، وینگر آلمانی باشگاه بایرن مونیخ به ویروس کرونا مبتلا شده است و باید قرنطینه شود. به همین خاطر، گنابری در بازی بایرن مونیخ مقابل اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. 

دینامو کیف 0-2 یوونتوس؛ موراتا و بانوی پیر برای هم ساخته شده اند! زنیت 1-2 کلوب بروخه؛ شکست لحظه پایانی زنیت در خانه بارسلونا 5-1 فرانس واروش؛ شروع خوب با درخشش جوانان لاتزیو 3-1 دورتموند؛ بازگشت باشکوه عقاب ها به لیگ قهرمانان اروپا چلسی 0-0 سویا؛ یک امتیاز، غنیمتِ ارزشمند شاگردان لوپتگی از لندن لایپزیش 2-0 باشاک شهیر؛ تیمی که این بار می خواهد چیزی فراتر از یک پدیده باشد رن 1-1 کراسنودار؛ نبرد تازه وارد ها برنده نداشت پاری سن ژرمن 1-2 منچستریونایتد؛ سه امتیاز در مشت گره کرده سولسشر

 

پیش بازی بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید؛ نبرد تعیین کننده در گام اول پیش بازی رئال مادرید - شاختار دونتسک؛ به دنبال شروعی تازه پیش بازی اینتر-مونشن گلادباخ؛ شکست می تواند بسیار گران تمام شود برنامه بازی های مهم امروز (30 مهر) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ قهرمانان اروپا:

سالزبورگ - لوکوموتیو مسکو / ساعت 20:25
بایرن مونیخ - اتلتیکومادرید / ساعت 22:30

رئال‌مادرید - شاختار / ساعت 20:25
اینتر - مونشن گلادباخ / ساعت 22:30

منچسترسیتی - پورتو / ساعت 22:30
المپیاکوس - مارسی / ساعت 22:30

آژاکس - لیورپول / ساعت 22:30
میتیلند - آتالانتا / ساعت 22:30

لژیونرها:

لیگ هلند:

والویک - زووله / ساعت 19

چمپیونشیب:

شفیلد - برنتفورد / ساعت 22:15

لیگ ستارگان قطر:

الدحیل - السد / ساعت 19:15

صبحانه ورزشی 1399/7/30؛ گیشه مطبوعات داخلی

 ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 29 مهر 1399 علیرضا جهانبخش علیرضا فغانی و علیرضا کهوری ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 20 اکتبر 2020   جیجیو دوناروما در تمرینات میلان

 

ایان راش از پیام های تبریک به مناسبت تولدش تشکر کرد:
5 کیلومتر دوندگی برای تولدم. از پیام های تبریک خیلی ممنونم. احساس خوشبختی دارم

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)

گل راموس به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم
  • کانسلو: به خاطر باخت بارسلونا آرزوی مرگ دخترم را کردند!