Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه فرمانداری شهرستان ری، سرهنگ ایوب شرافتی در آئین تجلیل از نیروهای ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بخش کهریزک برگزار شد، افزود: براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی کشورمان در سال ۸۵ از هر ۱۰۰ هزار نفر ۳۹.۱ نفر آمار جانباخته ترافیکی داشته که این آمار در سال  ۹۸ به ۲۰.۳ نفر رسیده است،  هرچند با آمارهای ممتاز فاصله داریم اما نسبت به کشورهای قاره آسیا در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطلوب بودن وضعیت ترافیکی ایران در قاره آسیا، اظهار داشت: فعالیت موثر و ارزنده پلیس فاتب در کنار توجه به ایمنی‌زیرساخت‌های جاده‌ای از مهم‌ترین عوامل کاهش حوادث ترافیکی بوده است که نتیجه آن را در کاهش آمار جانباختگان رانندگی شاهد هستیم.

این مسئول  با بیان اینکه اصل و اساس وجودی پلیس بر پایه مردم‌محوری است، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است و ما مسئولان در راستای وظیفه ذاتی خود هر آنچه در توان داریم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهیم بود.

جانشین پلیس راه ناجا با تأکید بر فرهنگ‌سازی ترافیکی یادآور شد: بهترین راهکار برای کنترل حوادث ترافیکی فرهنگ‌سازی است و هر چه این آموزش‌ها هدفمندتر و با دوام‌تر باشد پیامد ترافیک در جامعه از سوی شهروندان رعایت خواهد شد.

بخشدار کهریزک نیز در این آیین با اشاره به تعدد و گستردگی مأموریت‌ها و حجم بالای مراودات اجتماعی پلیس کفت: هوشیاری ناجا در برخورد با آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌ساز کاهش هر چه بیشتر این آسیب‌ها می شود.

امین بابایی  ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه تامین نظم و امنیت، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف گوناگون و گسترده‌ای دارد که نشانگر اهمیت والای آن است و امروز ارتباط نیروی انتظامی با مردم بر اهمیت وظایف کارکنان ناجا افزوده است، چرا که به‌ عنوان الگوی نظم و انضباط مطرح هستند و وظایف خود را در تمام ایام سال و هر ساعت از شبانه‌روز به‌خوبی انجام می‌دهند.

بخشدار کهریزک با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی مقدم‌تر از پیشگیری انتظامی و قضائی است، افزود: خوشبختانه در سال های اخیر با گرایش بیشتر ناجا به سمت مسائل اجتماعی و امنیتی شاهد تغییرات شگرف و مثبتی بوده ایم.

برچسب‌ها بازار شهرری پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار شهرری پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای بازار شهرری پلیس راهور ناجا تصادفات جاده ای اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان، گفت: آمار تصادفات در محور‌های مواصلاتی این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخش‌های تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب کاهش ۶۳ و ۵۰ درصدی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد علت اصلی تصادفات خطای انسانی است، اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش‌ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی مهاباد افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های هوشمند در تقاطع‌های شهری در کنار اجرای طرح‌های ترافیکی و طرح‌های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تاثیر مثبت گذاشته است.

وی بیان کرد: شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک هم که پیشنهادی کاربردی و قابل اجرای در راستای کاهش بار ترافیکی شهر را دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارایه دهند.

وی با تاکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر، گفت: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و طی سال‌های گذشته نبود طرح‌های ترافیکی گلایه شهروندان را در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • مسأله حجاب و اهمیت همگرایی ملی
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ مصدومیت حدود ۲۵۰۰ تن
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • بی اعتباری جریمه های صادرشده از سوی درجه داران کادر و افسران وظیفه
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال