Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:40:22 GMT

راه اندازی پلیس گمرک در شهرستان جاسک

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۶۴۸

راه اندازی پلیس گمرک در شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر در حاشیه راه اندازی پلیس گمرک ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با اشاره به راه اندازی پلیس گمرک در جاسک اظهارداشت: حضور پلیس در گمرک موجب احساس امنیت برای فعالان اقتصادی و شهروندان و احساس ناامنی برای مجرمان اقتصادی و کسانی که به شیوه‌های مختلف قصد دور زدن قانون در گمرک را دارند، می تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادمهر افزود: این راه اندازی پلیس گمرک در جاسک، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ورود موثر نیروی انتظامی به حوزه امنیت اقتصادی بود که امروز شاهد افتتاح این پلیس در گمرک جاسک هستیم.

فرماندار و رئیس شورای تامین جاسک بیان داشت: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی برای احساس آرامش در زندگی می باشد، که خوشبختانه با هوشیاری و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و تعامل خوب با مردم در کنار تامین امنیت در شهرستان جاسک قابل تقدیر است که حضور این عزیزان در کنار تجار می تواند گام موثری در امنیت اقتصادی باشد.

رادمهر در ادامه با اشاره به اینکه هر چند که نیروهای پلیس گمرک یک نیروی تازه کار است ولی آموزش‌های خاصی دیده اند، و به قوانین گمرک تسلط کامل دارند، تصریح کرد: تمام هماهنگی‌های قانونی برای استقرار پلیس با دستگاه‌های مسئول از جمله گمرک، سازمان بنادر صورت گرفته و پس از این نظارت دقیق تری توسط پلیس بر ورود و خروج هرگونه کالایی در گمرکات صورت می گیرد.

فرماندار جاسک با بیان اینکه برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق کالا از آنجایکه کار پیچیده ای است که به همین منظور ملزم به تلاش همه دست اندرکاران است.

وی استقرار پلیس گمرک خللی در صادرات و واردات قانونی ایجاد نخواهد کرد، در ادامه افزود: پلیس گمرک می تواند زمینه ورود کالا به کشور به صورت قانونی نیز فراهم کند و در مبارزه با قاچاق کالا به اقتصاد کشور کمک کند و باز دارنده قاچاق در این شهرستان باشد.

کد خبر 5053040

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد رادمهر فرمانداری جاسک پلیس گمرک ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مشهد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته ناجا راه اندازی پلیس گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق