Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@02:18:02 GMT

پس از برد بارسا در اروپا ؛ قرارداد ۴ ستاره تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۷۲۵

پس از برد بارسا در اروپا ؛ قرارداد ۴ ستاره تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا به مصاف فرنتس‌واروش مجارستان رفت و توانست به برتری ۵ بر یک دست یابد. 

پس از این برد بلافاصله، باشگاه بارسلونا از تمدید قرارداد با ۴ ستاره خبر داد. 

باشگاه بارسلونا با پیکه تا ۲۰۲۴ ، تراشتگن ۲۰۲۵ و با لنگله و دی‌یونگ تا ۲۰۲۶ تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین کارهای بارتومئو محسوب می‌شود زیرا که به نظر می‌رسد روز دوشنبه آتی برای آینده ریاست باشگاه تصمیم خواهد گرفت.(در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکه بارسلونا دی یونگ بارتومئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو پانزده ماه قبل با امضای قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی جدا شد و به آرسنال پیوست و قرارداد فعلی او با این باشگاه در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.


با وجود اینکه مدت زمان زیادی از قرارداد او باقی نمانده اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با باشگاه آرسنال نیست و مشخص نیست که این بازیکن فصل آینده هم به حضورش در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

پیش از این گفته شده بود که دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس و فیورنتینا علاقه بسیاری به جذب او دارند و مدیر برنامه این ستاره ایتالیایی هم تایید کرده که باشگاه آرسنال هنوز پیشنهادی برای امضای قرارداد جدید به او ارائه نکرده است.


ژوائو سانتوس در این باره به خبرنگاران گفت:" ما عجله‌ای برای تصمیم گیری درباره آینده نداریم. اگر آرسنال یک یا دو ماه دیگر هم تماسی برای امضای قرارداد جدید با ما بگیرد، مشکلی نخواهیم داشت.


آیا جورجینیو مشتاق بازگشت به ایتالیا است؟ البته که همینطور است چون او در این کشور بزرگ شده و همه چیز در ایتالیا را دوست دارد."

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا