Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@12:48:48 GMT

مهرداد محمدی مانع از اخراج سرمربی العربی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۷۲۸

مهرداد محمدی مانع از اخراج سرمربی العربی شد

گلی که بازیکن ایرانی العربی در دقایق پایانی دیدار برابر ام صلال به ثمر رساند باعث شد تا سران این باشگاه فعلا سرمربی ایسلندی تیم را اخراج نکنند.

به گزارش مشرق، به نقل از الوطن، العربی با هدایت همر هالگریمسون در فصل جاری لیگ ستارگان قطر نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است.

العربی سرانجام بعد از ۴ هفته طعم پیروزی را چشید و توانست برابر ام صلال به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در دیدار برابر ام صلال درحالیکه بازی تا آخرین دقیقه با تساوی یک بر یک دنبال می شد با گلی که مهرداد محمدی به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر رساند نخستین سه امتیاز خود را به دست آورد.

محمدی که به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت در دقیقه ۹۴ با یک ضربه قیچی برگردان دروازه ام صلال را باز کرد تا تیمش برنده بازی شود.

روزنامه الوطن با تیتر« گل مهرداد محمدی باعث نجات همر شد» شد، نوشت: گل مهاجم ایرانی موقتا ناجی سرمربی العربی شد. اگر آن بازی مساوی می شد به احتمال خیلی زیاد هالگریمسون ایسلندی از کار برکنار می شد اما گل زیبایی که محمدی به ثمر رساند باعث شد تا موقتا این مربی ایسلندی در تیم بماند.

العربی علاوه بر مهرداد محمدی که چند هفته پیش جذب کرد مهدی ترابی را هم در اختیار دارد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مهرداد محمدی العربی قطر لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی ام صلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در همین راستا قرار بود دیروز (دوشنبه) جلسه‌ای پیرامون حضور گل‌محمدی و حل موانع حضور او در تبریز برگزار شود اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است تکلیف حضور گل‌محمدی در تراکتور تا فردا مشخص شود و مدیران این باشگاه پیگیر حل موانع هستند.

کد خبر 846704 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال