Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:00:26 GMT

انتظار ۱۵ ساله ۴۸۰ فرهنگی گنبد برای خانه دار شدن

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۹۰۷

انتظار ۱۵ ساله ۴۸۰ فرهنگی گنبد برای خانه دار شدن

رضا حصاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآور شد که هر یک از ۴۸۰ نفر فرهنگی گنبد در سال ۸۴ بین ۴۰ تا ۷۰ میلیون و در مجموع ۳۴ میلیارد ریال نزد شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان سرمایه گذاری کردند که از این طریق قطعه زمینی به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع به ارزش ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شد.

وی اضافه کرد: اعضای هیات مدیره وقت بخشی از بهای زمین را به فروشنده پرداخت نکرده و بدون مجوز مجمع عمومی در پروژه‌ مسکن دیگری که آنهم مربوط به تعداد دیگری از فرهنگیان بود، سرمایه گذاری کردند بنابراین مجبور شدند ۸۵۰ مترمربع از زمین اولیه را به فروشنده عودت دهند و اکنون پس از  ۱۵ سال و در مرحله تفکیک به یک مورد اختلافی بین فروشنده زمین و یک اداره دولتی بر سر ۸۵۰ مترمربع زمین مشاعی برخورد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره ثبت به سبب اختلاف بین این دو شخص حقیقی و حقوقی بر سر زمین ادعایی آنها از صدور سند برای قطعات تفکیکی متعلق به فرهنگیان خودداری می‌کند و با اینکه بارها از طریق مسوولان موضوع را پیگیری کردیم اما نتیجه نداده است.

این عضو هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان گنبدکاووس از مسوولان اجرایی و قضایی خواست تا به موضوع ورود کرده و به انتظار ۱۵ ساله ۴۸۰ فرهنگی گنبدی پایان دهند.

کمال الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع اختلافی در حال پیگیری و پیدا کردن راهکار برای آن است.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر پنج هزار فرهنگی شاغل و حدود سه هزار فرهنگی بازنشسته دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان مسکن وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان مسکن وزارت آموزش و پرورش گنبدکاووس گلستان مسکن وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختر و مادری خبر داد که با چاقو خانمی را به قتل و دختر جوانش را نیز مجروح کرده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ عبدالرضا ضربت اظهار داشت: ساعت 11 شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه "کفترک" در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر 11 ساله به همراه مادر 40 ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن 26 ساله به همراه مادر 50 ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر 11 ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده 50 ساله را به قتل می‌رساند.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری 40 ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از 6 ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهیمن برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ ضربت عنوان داشت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • اولویت طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، ساخت خانه ویلایی است
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است