Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:36:53 GMT

مشارکت شهرداری خرم‌آباد در مدرسه‌سازی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۹۹۷۹

مشارکت شهرداری خرم‌آباد در مدرسه‌سازی

‌شهردار خرم‌آباد گفت: تلاش خود را در جهت کمک به امر مقدس مدرسه‌سازی بکار خواهیم گرفت.

محمد شریفی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری خرم‌آباد با اجرای طرح "آجر به آجر" و با هدف ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری شهروندان در ساخت مدارس اقدام به جذب حداکثری خیران مدرسه‌ساز خواهد کرد.

وی عنوان کرد: شهرداری درخواست‌های نوسازی مدارس خرم‌آباد در خصوص اصلاح بر و کف، ایجاد و توسعه فضاهای سبز مدارس، اختصاص بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری به طرح آجر به آجر و فرهنگ سازی جهت ترغیب شهروندان به حمایت از فضاهای آموزشی در اسرع وقت بررسی و تمام تلاش خود را در خصوص کمک به امر مقدس مدرسه سازی بکار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد زمینه مناسب برای فعالیت خیران مدرسه‌ساز در هرصه‌های مختلف، افزود: با استفاده از ظرفیت شهرداری خرم‌آباد راه‌های افزایش مشارکت حداکثری شهروندان در ساخت فضاهای آموزشی و فرهنگی و ایجاد فضای سبز مدارس را بررسی می‌کنیم و در این خصوص به رایزنی با مسئولان می‌پردازیم.

کد خبر 450974

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهر حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری خرم آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در روز بازار اسفراین انواع اقلام و مایحتاج زندگی ارائه می شودبه گفته شهروندان اسفراینی قیمت در این بازار از تولید به مصرف خیلی مناسب است.

از دید شهروندان شور و شوق خاصی در این مکان وجود دارد و علاوه برآن می توان همه اقلام ضروری و لازم را تهیه کرد که از این لحاظ برای شهروندان صرفه اقتصادی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود