Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از اوسط مهر ماه تا کنون شاهد افزایش تعداد متوسط ابتلای روزانه  به بیماری کرونا بوده ایم و این آمار از متوسط روزانه ۹۳ ابتلا به ۹۸ مورد در روز افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بروز موارد جدید استانی ۲۰.۲ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بوده در حالی که شاخص کشوری ۵.۹ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که این آمار ۴ برابر آمار کشوری گزارش شده است.

شریف زاده بیان کرد: میزان بروز تجمعی در استان ۵۵۹ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است و همچنان شهرستان‌ های بیرجند، بشرویه، قاین و درمیان در رتبه‌های اول تا چهارم قرار دارند.

بیشتر بخوانید

ابتلای ۳ درصدی مردم خراسان جنوبی به کرونا

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲۳۱ آزمایش جدید از افراد مشکوک به بیماری کرونا گرفته شده است و ۱۶۷ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده است که از این تعداد ۵۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۱۰ بیمار سرپایی بوده اند.

 او از فوت ۶ نفر در شبانه روز گذشته در استان خبر داد و تصریح کرد: تعداد کل موارد فوت از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون به ۲۲۲ مورد رسیده است.

شریف زاده از مردم خواست تا علاوه بر استفاده از ماسک، دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرونا ویروس بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴٪ به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • افزایش دمای روزانه هوا تا پایان هفته در لرستان