Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به روال هفته های گذشته، «فارس من» وضعیت آمار و ارقام سوژه‌های ثبت شده را طی هفته اخیر بررسی کرد و مشخص شد که استقبال مخاطبان همچنان روند مطلوبی داشته است.

طبق برآورد سوژه‌های ثبت‌ شده در هفته منتهی به ۲۹ مهر ماه سال ۹۹، آمارها حاکی از آن است که ۳۹ هزار و ۸۸ حامی جدید به جمع ۴ میلیون و ۲۰ هزار و ۸۹۷ حامیان هفته گذشته افزوده شد بنابراین تا به امروز ۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۸۵ نفر سوژه‌های «فارس من» را امضاء کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آمار و ارقامی که از مجموع ۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۸۰۷ اعضاء به دست آمده نشان می‌دهد که ۱۶ هزار و ۷۲۲ عضو جدید به خانواده «فارس من» پیوسته است.

 

آمارهای «فارس من» در هفته گذشته

  کمپین‌های شما سوژه‌های بالای 50 امضاء حامیان تازه «فارس من» اعضای جدید «فارس من» نظرات جدید سوژه ۳۷۲ ۵۷ ۳۹.۰۸۸ ۱۶.۷۷۲ ۶.۰۶۷ ملی ۳۲۱ ۵۱ استان ۵۱ ۶

 

داغ‌ترین سوژه  این هفته «فارس من» مربوط به «مشکل متقاضیان ویزای دانشجویی ایتالیا» است. در این کمپین هزاران دانشجوی آماده به تحصیل در ایتالیا از سیستم نوبت‌دهی شرکت کاکس (CKGS)، عملکرد ضعیف این سیستم، پهنای باند اینترنت ضعیف، جولان دلالان در فروش نوبت‌ها، نامشخص بون زمان باز شدن سایت و نبود سازوکار مناسب این شرکت برای اعطای وقت مصاحبه گلایه کردند و از وزارت امور خارجه خواستار افزایش ظرفیت وقت‌دهی، تمدید مهلت سفارشات برای اعطای ویزای دانشجویی و شفاف‌سازی روند وقت‌دهی از سوی شرکت کاکس شدند.

 

جدول زیر نشان‌دهنده کمپین‌هایی است که طی چند روز توانسته بیش از ۲۰۰ حامی به دست آورد

ردیف سوژه حامیان ۱ مشکل متقاضیان ویزای دانشجویی ایتالیا را حل کنید ۳۸۱۹ ۲ لزوم تجدیدنظر در ضریب بومی‌گزینی آزمون استخدامی ۱۴۲۲ ۳ مشکلات دانشجویان پیام‌نور را حل کنید ۱۰۵۷ ۴ بیمارستان «شهدای آسیابک» زرندیه احیا شود ۹۷۸ ۵ استفاده از اپ‌های خارجی توسط مدارس ممنوع شود ۹۴۰ ۶ مشکل سهامداران «وملی» را حل کنید ۸۸۰ ۷ تمنای دستیاران پزشکی 99 مبنی بر عدم نیاز به معرفی ضامن ۷۴۱ ۸ تقاضای جلوگیری از احداث پل وحدت صالحیه - واوان ۳۶۱ ۹ عدم حمایت حقوقی شگویا از سهم و متضرر شدن سهامداران ۳۴۶ ۱۰ دعوت برای حمایت از کمپین افزایش حقوق با نرخ تورم ۳۰۹ ۱۱ شفافیت آرای نمایندگان مجلس اجرا شود ۲۹۰ ۱۲ دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی شناخته شوند ۲۴۲ ۱۳ بلاتکلیفی شاکیان داتیس خودرو ۲۲۱

 

از پربازدیدترین سوژه هفته به «کمپین لزوم تجدیدنظر در ضریب بومی‌گزینی آزمون استخدامی، استفاده از اپ‌های خارجی توسط مدارس ممنوع شود، مشکلات دانشجویان دانشگاه پیام نور و بیمارستان «شهدای آسیابک» زرندیه احیا شود» اختصاص دارد.

حامیان کمپین لزوم تجدیدنظر در ضریب بومی‌گزینی آزمون استخدامی با امضای نزدیک به 4 هزار نفر، شرط بومی‌گزینی را یک نوع تبعیض، محرومیت و محدودیت برای افراد در استخدام عنوان کردند. 

ممنوعیت استفاده از اپ‌های خارجی توسط مدارس دیگر سوژه پرطرفدار هفته اخیر «فارس من» بود که در آن والدین دلواپس پرسه زدن فرزندان‌شان در پیام‌رسان‌های خارجی به بهانه آموزش هستند که با توجه به چالش اخیر «مومو» در اپلیکیشن واتس‌آپ این نگرانی مضاعف شده است. بنابراین از وزیر آموزش و پرورش تقاضای فعالیت تمامی مدارس در بستر شاد و یا یکی از پیام‌رسان‌های داخلی را دارند.

 

سوژه پرامضای بعدی، انتقاد دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به عملکرد ضعیف سایت IMS و عدم حضور اساتید به طور منظم در کلاس است که خواستار تقویت سایت، دسترسی راحت‌ به اساتید، ارائه جزوات به دانشجویان توسط اساتید و تشکیل گروه‌های کلاسی‌ در فضای مجازی شدند. 

مطالبه پرمتقاضی دیگر، خواسته ساکنین شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی مبنی بر نبود فضای بهداشتی و درمانی مناسب و اقدام ناباورانه دانشکده علوم پزشکی ساوه در صدور دستور به جمع‌آوری بیمارستان شهدای آسیابک بوده است که شهروندان این شهرستان مجدانه پیگیر حل این مسأله از سوی مسؤولین ذیربط هستند. 

 

داغ‌ترین سوژه روز این هفته به کمبود قلم انسولین اختصاص دارد. بیماران دیابتی سرگردان از یک داروخانه به داروخانه دیگر در یافتن انسولین قلمی هستند و با هر بار مراجعه ناامیدتر از از روزهای قبل، به درس بسته می‌خورند البته این موضوع برای بیماران تازگی ندارد، ماه‌هاست بیماران دیابتی از کمبود این داروی حیاتی رنج می‌برند. در این مطالبه، بیماران دیابتی از کمبود انسولین در داروخانه‌های کشور گفتند از اینکه باید روزها و ساعت‌ها داروخانه‌های معین را برای دریافت انسولین سهمیه‌ای زیر و رو کنند. 

 

بیماران گله‌مندند از اینکه آیا دیابتی‌ها مجبور به تکرار دردهای ۳۰ سال قبل هستند؟ از اینکه در این بین بیماران دیابتی که به انسولین قلمی دسترسی ندارند ناچار هستند از انسولین انسانی استفاده کنند. این در حالی است که ما در کشور با نسلی از دیابتی‌ها مواجهیم که حتی انسولین‌های نسل قدیم یا همان انسولین‌های سرنگی انسانی را از نزدیک هم ندیده‌اند. همچنین کودکان و نوزادانی که دیابت نوع یک دارند و استفاده از سرنگ برای ‌آنها بسیار سخت و دردناک است. از این رو جامعه بیماران دیابتی خواستار حمایت و پیگیری وزارت بهداشت برای رفع این معضل و نجات جان بیماران دیابتی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مطالبات مردمی سوژه های داغ فارس من خبرگزاری فارس دیابت ویزای ایتالیا مومو بیماران دیابتی بومی گزینی فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

دیابت با بسیاری از عوارض طولانی مدت همراه است که یکی از آن‌ها زخم‌های مزمن است. زخم‌های دیابتی ممکن است برای چندین ماه یا حتی چندین سال بهبود نیابند.

نتایج به دست آمده توسط دانشمندان مبنی بر تاثیر اسفناج بر تسریع بهبودی زخم‌های دیابتی ممکن است به دلیل وجود ویتامین‌هایی در اسفناج باشد که با افزایش سطح کلاژن، فیبروبلاست‌ها و تراکم عروقی در زخم‌ها، در روند بهبودی تسریع ایجاد می‌کنند.

دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از عصاره اسفناج برای درمان موثر زخم‌های دیابتی مزمن استفاده کرد، اما تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است.

عصاره اسفناج همچنین حاوی تیلاکوئید‌ها و انواع اسید‌های آمینه است، همچنین گلوتامین موجود در آن نقش مهمی در کاهش التهاب و بهبود زخم‌ها دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند