Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خدمت بی منت به مردم استان را علاوه بر مسئولیت سازمانی یک موهبت الهی دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعیاستان گیلان در هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان ضمن تبریک به مدیران اداره کل بهزیستی، فنی و حرفه ای و مدیریتدرمان استان به جهت کسب رتبه برتر در جشواره شهید رجایی، اظهارکرد: 4 دستگاه اجراییاز مجموع 8 دستگاهی که در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه شدند جزء شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هستند و این امر نشان دهنده تلاشهای خالصانه همکاران در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه به جهتخدمت رسانی به مردم استان گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به رتبه بندی دستگاه های اجرایی در دوبخش اختصاصی و عمومی اشاره و افزود: شاخص های اختصاصی شامل برنامه های ابلاغی و ارزیابیعملکرد دستگاه های اجرایی و شاخص های عمومی به نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجراییمربوط می شود که مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه در این دو حوزهاهتمام ویژه ای داشته اند.
علیزاده در ادامه بر لزوم پیوستندستگاه های زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به پویش ملی شفافیت وجلب اعتماد مردم به خدمات دولت تاکید و این مهم را وظیفه همه دستگاه ها عنوان و خواستارجدیت ویژه تمام مدیران در پیوستن به پویش ملی شفافیت شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تعامل با نمایندگان مجلسرا از اهم وظایف مدیران دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانستو خاطرنشان کرد: باید با تعامل سازنده با نمایندگان مجلس و روشنگری در خدمات در پیشبرداهداف سازمانی و رفع مشکلات مردم کوشا باشیم.
علیزاده در ادامه به اقدامات موثرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیل اخیر تالش اشاره و خاطرنشان کرد: امدادرسانیباید به نحوی باشد که سبب کاهش آلام مردم مناطق آسیب دیده شود و به این جهت از تمامظرفیت های دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده شده است.
وی بهاقدامات قابل توجه مقام عالی وزارت در تمام بحران های اخیر استان اشاره و تصریح کرد: مقام عالی وزارت با جدیت تمام پیگیر بحران هایی نظیر بارش برف، شیوع ویروس کرونا، سیلشهرستان تالش بوده است و با پیگیری های انجام شده کمک های قابل توجهی توسط بانک توسعهتعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و شرکتهای زیرمجموعه شستا به مناطق سیل زده شهرستان تالش تخصیص یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی استان مدیرکل تعاون استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان ظهر یکشنبه با حضور در سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل این مجموعه دیدار کرد.

«یاسر تقوی» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار با اشاره به کارکردهای مختلف کتابخانه های عمومی در استان گیلان، یکی از مهمترین اقدامات و فعالیت‌های آن را ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای تبیین مساله مهدویت در بین جوانان و نوجوانان و نیز بانوان عنوان کرد.

تقوی با بیان اینکه امروز در استان گیلان ۸۶ باب کتابخانه عمومی رسالت مهم آگاهی بخشی به مردم را به انجام می‌رسانند، به فضای ناکافی این مجموعه در برخی از شهرستان‌های استان به ویژه در شهر رشت اشاره کرد و گفت: شهر رشت علیرغم وجود مردم کتابخوان و اهل مطالعه که از دیرباز به آن شهره هستند هم اکنون از کمبود فضای مطالعاتی رنج می‌برد.

وی اضافه کرد: کتابخانه مرکزی رشت که عملیات احداث و تکمیل آن از سال‌های گذشته در گیلان آغاز شده هم اکنون با پیشرفتی بالغ بر ۹۱ درصد در انتظار بهره برداری کامل است و در صورت بهره برداری کامل می‌تواند پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای مردم باشد.

تقوی همچنین با دعوت از مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برای بازدید از این مجموعه بر ضرورت همکاری بیشتر کتابخانه های با آن مجموعه تاکید و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در این زمینه را بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

نهاد کتابخانه های عمومی مجموعه‌ای پویا و کم نظیر است

«حجت الاسلام محمد علی نجفی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این دیدار نهاد کتابخانه های عمومی را مجموعه‌ای پویا و کم نظیر توصیف کرد که در کنار توسعه فیزیکی کتابخانه ها به دنبال توسعه فرهنگی نیز می‌باشد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی به مقوله بازاریابی پیام در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: بازاریابی کتاب در حوزه کتابخانه ها و تلاش برای معرفی آثار فاخر ادبی در موضوعات مختلف می‌تواند همان کارکرد را داشته باشد و اثرات مثبت و سازنده‌ای را به همراه بیاورد.

وی تشکیل حلقه‌های کتابخوانی و تعریف فعالیت‌های مشترک در زمینه کتاب را از دیگر محورهای توسعه فرهنگی در جامعه عنوان کرد و از آمادگی خود برای همکاری‌های بیشتر با مجموعه کتابخانه های عمومی خبر داد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی با تاکید بر اینکه این سازمان آمادگی دارد تا به صورت ویژه از ظرفیت دانش آموزان مدرسه صدرا در بحث خوانش کتاب استفاده کنیم، گفت: اداره کل کتابخانه ها هم می‌تواند با کمک مجموعه‌های خوانش کتاب یک حلقه میانی بین مردم و خود را در جهت ترویج کتابخوانی تشکیل دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در پایان ایجاد عادت به مطالعه در بین دانش آموزان، مادران خانه دار و گروه‌های هدف را از دیگر موضوعاتی دانست که با کمک دستگاه‌های مختلف می‌توان برای آن برنامه ریزی منسجم و سازنده‌ای داشت.

کد خبر 6077742

دیگر خبرها

  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان