Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ستار علیزاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران وقف را جامع‌ترین نهاد خدمات رسان در حوزه‌های اقتصادی، رفاهی و اجتماعی دانست و بیان کرد: امسال بیش از یک میلیارد تومان به‌صورت نظام‌مند یعنی با بهره‌گیری از جامعه آماری بهزیستی و کمیته امداد به نیازمندان کمک کردیم و در این راستا از کمک غیر برنامه‌ریزی شده پرهیز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات وقف در حوزه سلامت، بیان کرد: راه اندازی و احداث بیمارستان و تجهیز مراکز درمانی از جمله نیات واقفان در حوزه سلامت محسوب می‌شود و در چند وقت اخیر نیز برخی بیمارستان‌های شهرستان‌های گیلان از این طریق تجهیز شدند.

علیزاده رویکرد اوقاف در حوزه جهش تولید را حمایت از پروژه‌های عمرانی دانست و اظهار داشت: حمایت از پروژه‌های عمرانی مانند پرورش ماهی باعث درآمدزایی، اشتغال‌زایی و رونق تولید و همچنین رفع احتیاجات مردم می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته بهداشتی بین نیازمندان گیلانی در ایام شیوع کرونا توسط این سازمان، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۵ هزار بسته معیشتی نیز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع نان رایگان و ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان از دیگر اقدامات این سازمان در ایام کرونا است، گفت: با راه اندازی ۱۵ کارگاه تولیدی در جهت رفع نیاز مردم به ماسک اقدام کردیم.

کد خبر 5053047

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف گیلان وقف ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مشهد هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت است .

 


وی با بیان اینکه تعداد محدودی از پرستارانی که در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند ، افزود: در حال حاضر، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت هستند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یکی از چالش‌های جهانی است، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان