Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:43:25 GMT

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ نرخ ۲۷ ارز افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۰۲۲۵

جزئیات قیمت رسمی انواع ارز/ نرخ ۲۷ ارز افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه سی ام مهرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با ۱۱۵ ریال افزایش به قیمت ۵۴ هزار و ۵۰۲ ریال و هر یورو نیز با رشد ۲۸۳ ریالی، ۴۹ هزار و ۷۵۱ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۳۵۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۱۶ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۴۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۴ ریال، روپیه هند ۵۷۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۴۲۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۹۵۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۸۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۶۹ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۵۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۵۷ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۴۲ ریال، روبل روسیه ۵۴۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۷۲۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۸۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۶۰۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۶ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۵۹۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۹ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۷۶۸ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۱۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۴۳۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۳۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۷۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۱۵ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۷۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۴۶۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۴۴۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

کد خبر 5053083

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو بانک مرکزی ایران بانک مرکزی ایران قیمت دلار ویروس کرونا تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت شاخص کل بورس قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی فولاد بازار سرمایه بازار سهام وزارت نیرو قیمت یورو بورس تهران ۱۱ هزار ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیریابی دلار با خروج احساسات

کاهش التهابات منطقه یک روز کاهشی دیگر را برای بازار تهران رقم زد. پس از اتمام پاسخگویی ایران به تحرکات چند هفته اخیر رژیم صهیونیستی ریسک‌های سیاسی بازار کاهش یافت و نرخ دلار و سکه افت کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در حالی که قیمت دلار در بازار روز‌های نخست هفته در معاملات نقدی و فردایی تا کانال‌های ۷۱ و ۷۲ هزار تومانی پیشروی کرده بود، روز گذشته این ارز در کانال ۶۵ هزار تومانی به فروش رسید.

ورق بازی دلار و سکه برگشت. «دنیای اقتصاد» در گزارش‌های پیشین خود اشاره کرده بود که پس از اتمام فرآیند پاسخگویی ایران به رویداد‌های نظامی منطقه، هیجانات موجود در بازار ارز و طلا تخلیه می‌شود. بازار ارز در نوروز سال جاری نسبت به سال‌های پیش فعالیت کم‌نوسانی را پشت سر گذاشته بود که در روز‌های میانی فروردین، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سطح انتظارات تورمی فعالان جامعه افزایش یافت.

رسانه‌های داخلی و خارجی با انتشار احتمالاتی از نحوه پاسخگویی ایران به این امر سبب شکل‌گیری یک بازی روانی در بازار ارز و طلا شده و به همین دلیل حباب ارز و طلا رشد چشمگیری را تجربه کرد. در همین زمان بود که برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند پس از صورت گرفتن اتفاق مذکور، حباب بازار‌های ذکر شده به سرعت تخلیه شده و نرخ‌ها کاهش می‌یابند. در همین راستا در ۲ روز اخیر نرخ دلار و سکه افت قیمت‌های قابل توجهی را تجربه کردند. سکه از کانال ۴۵ میلیون تومانی فاصله گرفت. دلار نیز با افت قیمت ۵-۶ هزار تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی رسید.

در همین راستا روز گذشته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور، در آخرین اظهارنظر خود نسبت به تحولات اخیر بازار گفت: «با وجود اینکه تا روز شنبه ۲۵ فروردین ماه، افزایش قیمت زیادی را در بازار طلا همراه با افزایش اونس جهانی داشتیم از روز گذشته شاهد کاهش نرخ طلا و سکه در بازار هستیم.»

در ادامه رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه افزایش قیمت طلا و سکه به خاطر افزایش اونس جهانی از یک ماه گذشته است، گفت: «رکورد اونس جهانی باعث تغییر در بازار‌های جهانی شد همچنین نوسانات نرخ ارز و تنش‌های سیاسی و اقتصادی نیز در روند افزایشی بازار طلا تاثیرگذار بود.»

دیروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه روند نرخ شاخص‌های ارزی در معاملات غیررسمی بازار ارز تهران کاهشی بود. دلار آزاد که در بازار روز یکشنبه افت قیمت چشمگیری را تجربه کرده بود در بازار روز گذشته نیز با هزار و ۱۰۰ تومان کاهش در رقم ۶۵ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. یورو و پوند در همراهی با شاخص ارزی به ترتیب ۸۰۰ و ۸۵۰ تومان افت کرده و در ارقام ۷۱ هزار و ۳۵۰ تومان و ۸۳ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش رسیدند. اما در این میان روند کاهشی بازار سکه طلا شدید‌تر بود.

هر قطعه سکه طلا طرح جدید در عصر روز گذشته حدود ۲ میلیون تومان ارزان‌تر از نرخ پیشین در رقم ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • تنش منطقه‌ای، عامل تحریک نرخ ارز در بازار غیر رسمی
  • مسیریابی دلار با خروج احساسات
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات