Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در متن پیام حجت الاسلام سیدمحمود علوی به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمده است: فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی، فرماندهان، پرسنل و سربازان غرورآفرین ناجا که تحت امر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، حافظان راستین نظم و امنیت پایدار این مرز و بوم پرگوهر می باشند، صمیمانه تبریک می گویم و با درود به روان پاک شهدای به خون خفته و امام شهدا (ره)، سلامتی جانبازان سرافراز نیروی انتظامی را از درگاه خداوند شافع مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمانی که استکبار جهانی با بهره کشی از نوکرمأبان نگون بخت منطقه ای و اعوان و انصار خودفروخته، آنی از توطئه علیه ملت شریف، راسخ و استوار سرزمین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) غفلت نمی ورزند، نقش ارزشمند جان برکفان آن نیروی الهی بیش از پیش جلوه گر می شود.

در بخش دیگری از پیام تبریک وزیر اطاعات آمده است: این افتخار ما را بس که دوشادوش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای همسو، حافظ امنیت پایدار این مرز و بوم شهید پرور بوده و در حراست از ارزش های والای نظام و دفاع از ملت شجاع ایران لحظه ای فرو گذار نخواهیم کرد.

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته در دهه دوم مهر ماه برگزار می شود، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین با ایام هفته ناجا، هفته ناجا در سال ۱۳۹۹ از ۲۷ مهر تا دوم ماه آبان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها هفته ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی سید محمود علوی پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی سید محمود علوی هفته ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی سید محمود علوی اخبار کنکور هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!