Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشت هزار و ۹۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی در ساختار‌های متخلف با موضوع فعالیت‌های نیروی انتظامی و به مناسبت هفته ناجا تولید و پخش می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، شبکه‌های استانی رسانه ملی برنامه‌های مختلفی را در ساختار‌های گوناگون تولید و روانه آنتن سیمای مراکز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد این برنامه‌ها که پخش آن‌ها از دوشنبه هفته جاری شروع شده، به ۳۳۴ عنوان می‌رسد.

یه سبح دیگه، ماه‌نشین، بوم رنگ، ستاره چین تکاپو، چشم‌انداز، پژواک، میزگرد، کرانه پایداری، شو نشینی، رصد، صبح تازه، جوان شو، ولات و خلات، شب‌های اترک، افق روشن، گفتگو‌های ویژه خبری، مهر هنگین، شب‌های پر ستاره، بازتاب، خاو خیزان، نگاه روز، بازتاب و تیک تاک از جمله برنامه‌های روتین مراکز استانی صدا و سیما هستند که در این هفته میزبان فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی بوده یا بخشی از آن‌ها به هفته ناجا اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

سیمای ۳۳ مرکز استانی از ابتدای هفته نیروی انتظامی با دعوت از فرمانده و معاونین نیروی انتظامی (پیشگیری، راهنمایی و رانندگی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) در برنامه‌های خود، علاوه بر تقدیر از این نیرو‌های خدوم، به تشریح و تبیین خصوص اقدامات نیروی انتظامی در راستای پیشگیری و پیشرفت در حوزه‌های مختلف پرداختند و مهمترین اقدامات انجام شده در زمینه اجتماعی و روز آمدی پلیس را در گفتگو با مسئولان پلیس منعکس کردند.

پخش کلیپ و نماهنگ، گزارش‌های مستند و موشن‌گرافیک‌های آموزشی مرتبط با فعالیت‌های پلیس، از دیگر اقدامات سیمای مراکز متناسب با هفته ناجاست.

در برنامه‌های این هفته همچنین شاهد معرفی شهدای نیروی انتظامی و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها هم هستیم، علاوه بر این فیلم‌های سینمایی با موضوع اقدامات پلیس طی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم روی آنتن سیمای مراکز می‌رود.

گفتنی است مجموع زمان پخش ویژه برنامه‌ها و برنامه‌های گوناگون تلویزیون‌های استانی با موضوع نیروی انتظامی طی این هفته به ۸۹۰۰ دقیقه می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما نیروی انتظامی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان سیمای مرکز آذربایجان غربی می‌توانند برنامه‌های مورد نظر خود را با مراجعه به این جدول پیگیری کنند.


اولدوز ۰۰:۰۰
ثمرقند ۰۰:۴۵
مستند ۰۱:۰۰
سیری در ورزش ۰۲:۰۰
گون آیدین ۰۳:۳۰
اذان نغمه سی ۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح ۰۵:۱۵
نقاب ۰۵:۴۵
دعای عهد ۰۶:۰۰
هر روز ورزش ۰۶:۱۵
مستند ۰۶:۳۰
سریال ۰۷:۰۰
گون آیدین ۰۸:۰۰
مستند ۰۹:۰۰
کردی ۰۹:۳۰
با خبرنگاران ۰۹:۴۵
کردی ۱۰:۰۰
ائویمیز (خانواده) ۱۰:۳۰
اذان نغمه سی ۱۱:۴۵
ویژه اذان ظهر ۱۲:۱۵ [پخش زنده]
خبر ۱۳:۰۰
اولکمیز ۱۳:۳۰
سینمایی ۱۴:۱۵
با خبرنگاران ۱۵:۴۵
ساباتی ژین ۱۶:۳۰
ائویمیز ۱۷:۰۰
ویژه اذان مغرب ۱۸:۰۰
تاج زاگرس ۱۹:۱۵
خبر ۲۰:۰۰
خانه و مدرسه ۲۰:۳۰
اولدوز ۲۱:۰۰
سریال ۲۲:۰۰
خبر آذری ۲۳:۰۰
شب زنده داران ۲۳:۳۰

 

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت