Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جدید استقلالی‌ها می‌گوید برای حضور در ترکیب این تیم لحظه شماری می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

متین کریم زاده درباره شرایط استقلال در روزهای آماده سازی پیش فصل بیان کرد:

خداراشکر شرایط خیلی خوبی بر تیم حاکم است. کادرفنی به مدیریت آقای فکری همه شرایط را برای موفقیت استقلال مهیا کرده و خودمان نیز تلاش زیادی می‌کنیم تا بتوانیم با بهترین شرایط ممکن لیگ برتر را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تعویق مسابقات لیگ برتر تاکید کرد:

‌تیم ما کمی دیرتر از سایر تیم های لیگ برتری کارش را شروع کرد و فکر می‌کنم این تعویق یک هفته ای به ضرر ما نشود. فرصت خوبی نصیب مان شده تا بیشتر از قبل تمرین کنیم و آماده شروع مسابقات شویم. بی تردید کادرفنی هم برنامه های متنوعی خواهند داشت تا از نظر جسمانی و البته تاکتیکی وضعیت خوبی قبل از شروع لیگ پیدا کنیم.

مدافع چپ‌پا و جدید استقلال درباره جو این تیم پیش از شروع لیگ بیستم گفت:

خوشبختانه همه چیز خوب است. واقعا همه بچه ها با هم رابطه گرمی دارند و جو صمیمانه‌ای در استقلال حکمفرما است. بازیکنان قدیمی نیز ما جدیدها را به خوبی پذیرفتند و همه با هم با اتحاد برای خوشحالی هواداران استقلال تلاش می‌کنیم.

متین کریم زاده ۲۱ ساله درباره قطعی شدن بازگشت هرویه میلیچ و رقابتش با این بازیکن کروات و میلاد زکی‌پور برای بازی در پست دفاع چپ تاکید کرد:

من برای همه بازیکنان احترام قائل هستم. حضور بازیکنان در لیست تیم با نظر سرمربی صورت می‌گیرد. البته آقای میلیچ و آقای زکی‌پور فوتبالیست‌های بزرگی هستند و قطعا از بازی کردن کنار آنها لذت می‌برم. اما من از رقابت کردن نمی‌ترسم. همواره با تلاش زیاد سعی کردم خودم را نشان بدهم و در استقلال هم همین کار را می‌کنم. امیدوارم میلیچ هم هرچه زودتر به ایران برگردد و تیم برای حضور در لیگ کامل‌تر شود.

متین کریم زاده مدافع استقلال ادامه داد:

من زیاد اهل مصاحبه کردن نیستم. همیشه از حاشیه فراری بودم. الان هم دوست دارم تمرکزم را روی تمرین کردن و بازی‌ها بگذارم و تمام هدفم این است که هواداران و کادرفنی استقلال از من راضی باشند.

او که در پارس جنوبی در هردو جناح راست و چپ به عنوان مدافع و وینگر بازی کرده، گفت:

برای من تفاوتی ندارد کجای زمین باشم. در پارس جنوبی در پست های زیادی بازی کردم و الان هم واقعا فرقی نمی‌کند چپ یا راست بازی کنم. با صلاحدید آقای فکری در هر پستی که ایشان صلاح بداند بازی می‌کنم و امیدوارم برای تیمم مهره موثری باشم.

متین کریم زاده در پایان افزود:

امیدوارم همه شرایطی که در ذهن مان است خوب پیش برود و در نهایت به آنچه مد نظرمان است دست پیدا کنیم. تمام هدف ما خوشحالی هواداران است و در این راستا هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلیچ میلاد زکی پور متین کریم زاده میلاد زکی پور میلیچ متین کریم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت

کوین یامگا تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده است. یکی از تصاویر ثبت‌شده از تمرین استقلال نشان می‌دهد کوین در سالن بدنسازی استقلال همراه دیگر آبی‌ها مشغول تمرین بدنسازی است.

به گزارش مشرق، بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال بهترین خبر برای تماشاگران این تیم است. کوین جدا از این‌که از نظر فنی یک بازیکن خوب برای آبی‌ها بوده ازنظر محبوبیت هم جایگاه ویژه‌ای در بین هم‌تیمی‌ها و هم‌چنین تماشاگران استقلال دارد تا جایی که خیلی‌ها به وی لقب الماس سیاه استقلال را داده‌اند.

شروع تمرینات کوین با استقلال و هم‌چنین حفظ آمادگی و استایل بدنی موجب شده تا خیلی‌ها از بازگشت این بازیکن به ترکیب آبی‌ها در هفته‌های پایانی این فصل خبر دهند.

پرس‌وجوی ما از اطرافیان استقلال در مورد این بازیکن منجر به این نتیجه شد که روند بهبودی کوین یامگا رضایتبخش است و او از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارد اما کمی از شرایط مسابقه به دور است. از سویی کوین به خاطر مسایل پزشکی در دور برگشت از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شده و در فصل آینده بار دیگر به ترکیب آبی‌ها برمی‌گردد.

این روزها علاوه بر کوین یامگا، رضا میرزایی هم در شرایطی با آبی‌ها تمرین می‌کند که وارد لیست استقلال نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال