Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احمدی با بیان اینکه رئیس جمهور باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم با مجلس همگام شود، گفت: اگر رئیس جمهور استیضاح شود چه کسی دولت را در دست می گیرد؟ قطعا معاون اول می آید و عملا اتفاق خاصی نمی افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار 8دی، در خصوص استیضاح رئیس جمهور با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای استیضاح نیست، اظهار کرد: استیضاح رئیس جمهور در حال حاضر به صلاح نیست و تأثیرگرفته از جو بیرون از مجلس است و قطعا در مجلس رأی نمی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به طور مثال اگر رئیس جمهور استیضاح شود چه کسی دولت را در دست می گیرد قطعا معاون اول می آید؟ و عملا اتفاق خاصی نمی افتد.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه چند ماه به پایان عمر دولت مانده است قطعا خیلی از دشمنان جمهوری اسلامی بدنبال ایجاد اختلاف بین قوا هستند، و روحانی هم در این صورت می تواند ادعا کند که من بدنبال حل مشکلات کشور بودم اما اجازه ندادند! آن وقت خرابی های پیش آمده را چه کسی باید پاسخگو باشد؟!

احمدی سنگری با بیان اینکه اگر یک معاون همراه و قوی داشتیم استیضاح رئیس جمهور رقم می خورد، افزود: به نظر بنده در حال حاضر استیضاح به صلاح نیست، ناگفته نماند خیلی از نمایندگانی که این طرح را امضاء کردند به این خاطر است که به روحانی اعلام کنند با او موافق نیستند.

وی ادامه داد:  در جلسه ای که با یکی از وزرا داشتم به او گفتم به روحانی بگوید بیاید و با نمایندگان یک نشست بگذارد الان زمان اختلاف و دوری از هم نیست هر چقدر دوری و فاصله باشد، دشمن خوشحال تر می شود.

احمدی با اشاره به اینکه دشمن نه بودنِ مجلس را می خواهد نه بودن رئیس جمهور و هیئت دولت را، ادامه داد:  در گذشته انگلیس اعلام می کرد تفرقه بینداز و حکومت کن الان آمریکا می گوید تقرقه بینداز و نابود کن.

وی بیان کرد: در حال حاضر استیضاح و برکناری روحانی چه کمکی به رفع مشکلات مردم می کند؟ آیا مطمئن هستیم که مشکلات مردم رفع می شود، جیب آنها پر می شود  و سفره هایشان بزرگتر می شود یا از این بدتر می شود لذا پیشنهاد من این است که رئیس جمهور با نمایندگان بنشیند و با ایجاد وحدت، اقتصاد و معیشت مردم را حل کند.

احمدی ادامه داد: تلاش دشمن در داخل و خارج برای بیشتر کردن اختلافات است و مسئولین بدانند اختلافات، مشکل مردم را حل نمی کند و تنها در سایه وحدت می توانیم مشکل اقتصادی و معیشتی مردم حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انتقاد موجب پویایی و بالندگی  کشور می شود، گفت: رئیس جمهور باید در خصوص برجام از مردم عذرخواهی کند اگر همین رئیس جمهور دلسوز باشد و پشت تریبون اعلام کند که مردم من در اداره کشور موفق نبودم، فریب لبخندهای کری، اوباما، ترامپ و غربی ها را خوردم و کشور را نابود کردم، مردم خوشحال می شوند.

احمدی  با بیان اینکه رئیس جمهور باید با مجلس همگام‌شود برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، گفت: مردم با وضعیت بدی دارند زندگی می کنند به نظر بنده الان زمان استیضاح و عدم کفایت نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استیضاح رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده