Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@23:31:24 GMT

عدم ترخیص یک میلیون تن ذرت از گمرک!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۰۴۵۴

عدم ترخیص یک میلیون تن ذرت از گمرک!

به گزارش «نماینده»، سیدجواد ساداتی‌نژاد، ضمن اشاره به کمبود نهاده‌های دامی در بازار اظهار داشت: متاسفانه سازمان تعاون روستایی در طول سال تاسیس آن هنوز به روز رسانی نشده است در حالی که این سازمان حامی و متولی کشاورزان است و زمانی که تولید بیش از حد نیاز است از کشاورزان محصولاتشان را خرید می‌کند.

وی ضمن تاکید بر لزوم نوسازی سازمان تعاون روستایی با ارائه برنامه جامع اجرایی افزود: لازم است تا این سازمان نسبت به نوسازی در حوزه بازرگانی اقدام کند تا با ساز و کارهای جدید بتواند در حوزه بازرگانی عملکرد قابل قبولی داشته باشد و شبکه مناسب و منظمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از ناکارآمدی شدی در وزارت صمت و بانک مرکزی در حوزه تامین نهاده‌های دامی ابراز داشت: متاسفانه در حوزه قیمت گوشت، مرغ و تخم‌مرغ وزرات صمت و جهاد آمار واحدی ندارند و دارای تناقض است که این موضوع ضعف بزرگی است چراکه آمارهای آنان غیر واقعی است.

وی ضمن انتقاد از توزیع ماده دامی خارج از سیستم سامانه بازارگاه در برخی اوقات گفت: متاسفانه بانک مرکزی پاسخگوی سوالات در حوزه وضعیت تامین نهاده و افزایش قیمت مرغ و تخم‌مرغ نیست و این مهم جای سوال است در حالی که ۴۵ روز طول می‌کشد تا نهاده به دست متقاضی می‌رسد.

ساداتی‌نژاد ضمن انتقاد از انباشت نهاده دامی در گمرک تصریح کرد: متاسفانه بک میلیون تن ذرت در گمرک بعد از گذشت ۲۰ روز هنوز ترخیص نشده و از سوی دیگر نیز از اختصاص داده شده به تامین نهاده‌های دامی مرغوب نیست و همین موضوع باعث آشفتگی بازار مرغ و محصولات آن شده است.

وی ضمن تاکید بر نظارت هر چه بیشتر دستگاه‌های نظارتی تاکید کرد: شاید عده‌ای به دنبال کمبود مرغ در بازار و نیاز کشور به واردات هستند؛ دستگاه‌های نظارتی باید بیش از پیش در مورد نظارت همت بیشتری تخصیص دهند و در این زمینه دقت بیشتری به خرج دهند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به راه‌اندازی سامانه نظارت مردمی افزود: در این سامانه موارد مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و قیمت اقلام و کالاها در این حوزه نیز از طریق سامانه نظارت مردمی در دسترس اعضا قرار می‌گیرد و در کنار آن یک پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه کمیسیون کشاورزی نیز راه‌اندازی شده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ذرت رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی عدم ترخیص گمرک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود