Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه قطری در گزارشی عنوان کرد مهاجم ایرانی العربی مانع از برکناری سرمربی تیمش شد.

یک رسانه قطری در گزارشی عنوان کرد مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی العربی مانع از برکناری سرمربی تیمش شد.

به گزارش طرفداری، نشریه الوطن قطر امروز در گزارشی به تمجید از مهرداد محمدی، مهاجم العربی پرداخت که با گلزنی در دیدار با ام صلال موفق شد هالگریمسون، سرمربی ایسلندی تیمش را از برکناری نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه قطری نوشت:

مهرداد محمدی دلیل اصلی اخراج نشدن هالگریمسون ایسلندی از سمت مربیگری العربی است. گل دقیقه 90+4 مهرداد در دیدار هفته گذشته مقابل ام صلال و پیروزی 2 بر یک العربی در این بازی هالگریمسون را از اخراج نجات داد. هواداران العربی در چند هفته گذشته به مدیریت باشگاه فشار زیادی آورده بودند و به دلیل کسب نتایج ضعیف خواستار برکناری این سرمربی ایسلندی بودند ولی در نهایت مهرداد محمدی این فشارها را کم کرد. البته مدیریت و هواداران العربی در بازی های آینده انتظار دارند تیمشان دوباره لغزش نداشته باشد.

 

همچنین بخوانید:

مهرداد محمدی و رامین رضاییان در ترکیب تیم منتخب این هفته لیگ ستارگان قطر

ستاره ایرانی العربی و سرمربی الاهلی بهترین های لیگ قطر

العربی با مهرداد محمدی برگشت / گزارش رسانه قطری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام

استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شمس آذر به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، استقلال امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام به پایان رسید.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که استقلال تا دقیقه ۸۳ با ۳ گل از شمس آذر پیش بود اما شاگردان سعید دقیقی در دقایق ۸۳ و ۸۵ به دو گل دست پیدا کردند تا لحظات پایانی بازی با استرس زیادی برای استقلالی‌ها سپری شود.

استقلال با این نتیجه ۵۳ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس ۵۲ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند. شمس آذر هم با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

استقلال ۳ - شمس آذر ۲

گل‌ها

مهرداد محمدی در دقیقه ۲۰ و ۵۱ و محمدحسین مرادمند در دقیقه ۷۷ برای استقلال و فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵ برای شمس آذر

شرح گل‌ها

ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ توسط مهرداد محمدی به خوبی استپ شد و با بغل‌پای دقیق این بازیکن، دروازه شمس آذر باز شد. (گل اول استقلال)

مهرداد محمدی پنالتی‌ای که روی حرکت خودش به دست آمده بود را به ضربه‌ای، خلاف جهت حرکت دروازه‌بان شمس آذر وارد دروازه حریف کرد. (گل دوم استقلال)

ارسال کرنر ابوالفضل جلالی با ضربه سر مرادمند وارد دروازه شمس آذر شد. (گل سوم استقلال)

فراز امامعلی با جایگیری خوب در تیرک دوم دروازه استقلال توانست خودش را به توپ برساند و ارسال بلند هم‌تیمی‌اش را به گل تبدیل کند. (گل اول شمس آذر)

مجتبی فخریان روی یک حرکت زیبا و تکنیکی شوت دقیقی از پشت محوطه جریمه استقلال زد و دروازه حسینی را باز کرد تا لحظات دلهره‌آوری برای استقلال در دقایق پایانی رقم بخورد. (گل دوم شمس آذر)

ترکیب استقلال: حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، جلال‌الدین ماشاریپوف.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، عیسی مرادی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ برد پر استرس استقلال؛ بازگشت آبی‌ها به صدر با گام‌های لرزان
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • گل دوم استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • گل دوم مهرداد محمدی به شمس آذر از روی نقطه پنالتی (استقلال 2-0 شمس آذر)
  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • (ویدئو) گل اول استقلال به شمس آذر توسط مهرداد محمدی
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • گل مهرداد محمدی به شمس آذر (استقلال 1-0 شمس آذر)