Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مشترک مدیر عامل شرکت مترو و مسئولان دانشگاه، اقدامات مطالعاتی و اجرایی احداث ایستگاه مترو در کوی دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران روابط عمومی دانشگاه تهران، به منظور بهره‌مندی از شبکه حمل و نقل عمومی و تسهیل عبور و مرور دانشجویان کوی دانشگاه تهران و دسترسی سریع و آسان آن‌ها به مراکز مهم از جمله پایانه‌های مسافربری، راه آهن، فرودگاه و مراکز فرهنگی و اجتماعی سطح شهر تهران، نشستی با حضور علی امام، مدیر عامل شرکت مترو تهران، سعید حبیبا، معاون دانشجویی و رئیس سازمان دانشجویان و نمایندگانی از شرکت مشاور مترو تهران، ۲۲ مهر ۱۳۹۹ در کوی دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران، ضمن ارائه گزارشی از تعداد دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های کوی دانشگاه، تردد با شبکه حمل و نقل عمومی همچون مترو را از نظر زمان و هزینه سفر درون شهری مناسب دانست و بر لزوم استفاده و امکان دسترسی دانشجویان ساکن کوی دانشگاه از خطوط مترو تهران تأکید کرد.
 امام، مدیر عامل شرکت مترو تهران، نیز با تبیین اهمیت بهره‌مندی دانشجویان کوی دانشگاه از شبکه قطار شهری و با اشاره به عبور خط هفت، از بزرگراه چمران و ایجاد ایستگاه در پارک گفتگو، امکان اتصال کوی دانشگاه تهران به این ایستگاه را امکان‌پذیر برشمرد.
وی تصریح کرد: برای بررسی این موضوع با شرکت مشاور، جلساتی را برگزار کرده‌ایم و امکان اتصال از طریق تونل مورد مطالعه اولیه قرار گرفته است و شرکت مترو تهران، آمادگی اجرای آن را دارد.
در ادامه نشست هادی غفوریان، مدیر کل کوی دانشگاه تهران، ضمن تشکر از حضور مهندس امام و هیأت همراه، با طرح موضوع مسؤولیت اجتماعی کوی دانشگاه و اهمیت رابطه دانشگاه و محله‌های پیرامونی به‌ویژه کارگر شمالی، پیشنهاد امتداد تونل تا ضلع شرقی کوی دانشگاه تهران را مطرح کرد.
غفوریان افزود: با این اتفاق نه تنها محله کارگر شمالی به شبکه مترو تهران متصل می‌شود، بلکه امکان اتصال دو محله قدیمی کارگر و کوی نصر (گیشا) نیز فراهم خواهد شد. همچنین دانشجویان دانشکده‌های تربیت بدنی، زبان‌ها، مطالعات جهان و پارک علم و فناوری می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.
در این نشست پس از بحث و بررسی موضوع مقرر شد، دفتر فنی کوی دانشگاه با مهندسین مشاور شرکت مترو تهران، جلسات مشترکی برگزار کرده و حداکثر تا یک ماه آینده طرح پیشنهادی شرکت مترو تهران در این زمینه آماده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کوی دانشگاه تهران دانشگاه تهران ایستگاه مترو معاونت دانشجویی دانشگاه تهران کوی دانشگاه تهران شرکت مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران اظهار داشت: از ظرفیت شهرداری برای حضور فعال در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد و از این ظرفیت برای دوره دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد نیز بهره خواهیم گرفت.

شهردار تهران درباره نصب دوربین بر لباس نیرو‌های شهربان و حریم‌بان تهران اظهار داشت: این موضوع در راستای ساماندهی یک امر کلی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

وی درباره واردات واگن‌های مترو و اختلافاتی که بین شهرداری و وزارت کشور وجود دارد، تصریح کرد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که هزار و ۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد. اما اختلاف نظر‌ها در مورد تایید بسته ورودی از چین بود و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد.

شهرداری تهران اضافه کرد: به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد ولی پاسخ طولانی شد که اعتراض آقای چمران را به همراه آورد. اما در زمان خودش این کار انجام شد.

واردات واگن مترو امسال انجام می‌شود

زاکانی درباره زمان واردات آن توضیح داد: امسال واردات واگن‌ها انجام خواهد شد و در مدت چهار سال واردات به اتمام می‌رسد.

وی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نشده است و در ایران تولید آسانسور و پله برقی وجود دارد و البته سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد
  • سگ های راهنما در متروی کشور همسایه و حسرت ما در مترو تهران