Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@15:10:52 GMT

تغییر زمان اعلام نتایج کنکورها

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۰۵۳۴

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: نتایج نهایی کنکور دکتری تا فردا پنجشنبه اول آبان، کارشناسی ارشد تا دوشنبه 5 آبان و نتایج کنکور (آزمون سراسری) تا شنبه 10 آبان اعلام می شود. ناطقان: خانم فاطمه زرین آمیزی افزود: ما تا فردا نتایج نهایی کنکور دکتری را در سایت سازمان سنجش اعلام می کنیم و هر زمان که کار گزینش و کنترل نتایج تمام شود و نتایج قابل انتشار باشد روی خروجی سایت سنجش قرار می گیرد، بر این اساس نتایج می تواند حتی امشب اعلام شود که در این صورت اطلاع رسانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سخنگوی سازمان سنجش درباره نتایج آزمون کارشناسی ارشد نیز گفت: همه تلاشمان بر این است که نهایتا تا دوشنبه 5 آبان نتایج داوطلبان کارشناسی را اعلام کنیم .

خانم زرین آمیزی زمان جدید اعلام نتایج کنکور( آزمون سراسری ) سال 99 را تا 10 آبان ذکر کرد و افزود: داوطلبان نهایتا تا این تاریخ ها می توانند نتیجه نهایی آزمون خودشان را مشاهده و در دانشگاه پذیرفته شده، ثبت نام کنند. برچسب ها: اعلام نتایج ، کنکور ، سازمان سنجش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعلام نتایج کنکور سازمان سنجش سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )

سازمان سنجش آموزش کشور اینفوگرافیک مربوط به مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز (هفتم فروردین) آغاز شد و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد. این آزمون ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. ثبت‌نام برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ و پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) پایان می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org برای شرکت در این آزمون نام نویسی کنند.

آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. افرادی که فقط متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. مهلت نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، از یکشنبه (۵ آذر ۱۴۰۲) آغاز شد و قرار بود شنبه (۱۱ آذر) پایان یابد که تا ۱۵ آذر تمدید شد. سازمان سنجش آموزش کشور همچنین دو روز ۲۷ و ۲۸ آذر را برای نام‌نویسی جاماندگان اعلام کرد و در نهایت یک میلیون و ۵۷ هزار نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کردند.

دیگر خبرها

  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح