Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بعد از افزایش میزان مشترکان کمپانی نتفلکیس به دلیل شیوع ویروس کرونا، آمار مشترکان جدید این کمپانی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ کاهش چشمگیری داشته است.

این سرویس استریم از ماه ژوئیه تا سپتامبر تنها ۲.۲ میلیون مخاطب اضافه کرده است که از ۱۶ و ۱۰ میلیون مشترکی که در سه ماه اول و دوم به جمع مشتریان این شرکت اضافه شدند و همچنین از میزان پیش بینی شده توسط همین شرکت، بسیار پایین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت برآورد کرده در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ ،  ۲.۵ میلیون مشترک جدید داشته باشد.

نتفلیکس در پایان ماه سپتامبر گزارش داده بود که ۱۹۵ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد که نسبت به سال گذشته، افزایش ۲۳.۳ درصدی داشته است. نرخ افزایش مخاطبان نتفلیکس بیش از هر جایی در آمریکای لاتین کاهش داشته است.

برای سه ماه چهارم امسال، نتفلیکس اضافه شدن ۶ میلیون مخاطب را پیش بینی کرده است. اگر این ارقام برای نتفلیکس رقم بخورد، این کمپانی رکورد ۳۴ میلیون مخاطب جدید در سال ۲۰۲۰  را  شکسته است و بالاتر از رکورد قبلی که ۲۸ میلیون در سال ۲۰۱۸ بود، قرار می‌گیرد.

نتفلیکس همچنین اشاره کرده است با بازگشت به شرایط عادی در سال ۲۰۲۱، میزان مشترکانش به وضعیتی که پیش از شیوع ویروس کرونا داشت بازخواهد گشت.

نتفلیکس امیدوار است با وجود توقف تولید بسیاری از پروژه‌های سینمایی، بتواند فیلم‌های اورجینال بیشتری را در هر کدام از سه ماهه سال ۲۰۲۱ منتشر کند. این شرکت اعلام کرد که تولیدات اورجینال خود مثل فصل چهارم سریال «چیز‌های عجیب» و فیلم اکشن «هشدار قرمز» با نقش آفرینی دواین جانسون و رایان رینولدز و فصل دوم سریال «ویچر» را آغاز کرده است. طبق آمار کمپانی، این شرکت توانسته تولید ۵۰ فیلم را تمام کند و امیدوار است تا پایان سال ۱۵۰ پروژه دیگر را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی نتفلیکس سه ماه سال ۲۰۲۰ سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش

به گزارش "ورزش سه"، کیمیش عاشق بازی کردن در مرکز زمین ‏است. او به بازی در دفاع راست نه تنها بی‌علاقه است بلکه از ‏صحبت‌های هر از چند گاه کیمیش پیدا است که از این پست نفرت ‏دارد. ‏

با اینحال کیمیش دیشب در همین پست درخشان بود. درخشان به ‏معنای واقعی کلمه. کیمیش چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت ‏گابریل مارتینلی را از جریان بازی محو کرده بود. در طول دو مسابقه او ‏با نظمی فوق‌العاده به همه مدافعان دنیا درس چطور دفاع کردن داد ‏و در نهایت با ضربه سر تماشایی‌اش بایرن را به نیمه‌نهایی رساند. ‏

چه در آلمان و چه در دیگر کشورها همه مشغول ستایش از کیمیش ‏هستند. او بعد از بازی به صراحت گفت در طول فصل نتوانسته بود ‏آنطور که باید برای تیمش بدرخشد چرا که به اندازه کافی حمایت ‏نشده بود. ‏

خاطرات لیسبون 2020‏
با اینکه کیمیش پست دفاع راست را دوست ندارد ولی او در دو بازی ‏با آرسنال نشان داد در این پست می‌تواند یکی از بهترینهای دنیا باشد. ‏کیمیش در آنچه از فصل باقی مانده، در دو مرحله مهم از ‏چمپیونزلیگ اگر بایرن بتواند رئال را حذف کرده و به فینال برسد، ‏کیمیش برگ برنده توماس توخل خواهد بود. ‏

آخرین باری که بایرن موفق شد چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد فینال ‌‏2020 لیسبون بود. کیمیش در آن مسابقه هم ستاره اصلی بایرن بود ‏و آلمان‌ها امیدوارند در فینال 2024 ومبلی هم بتوانند همین جمله را ‏درباره ستاره آهنین‌شان بگویند. ‏

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد