Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت در حالی که هیئت اماراتی به فلسطین اشغالی سفر کرده است، ارتش رژیم صهیونیستی غزه و سوریه را بمباران می‌کند.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، این سخنگوی حماس تصریح کرد: «عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، این رژیم را به استمرار تجاوزات و تداوم سیاست توسعه شهرک‌سازی ترغیب می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک هیأت رسمی امارات با دو وزیر این کشور روز سه‌شنبه (دیروز) وارد فلسطین اشغالی شد و ارتش رژیم صهیونیستی دیشب مناطق از نوار غزه را بمباران کرد.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی خود در ترور رهبران حماس و نیز ناکامی در نجات اسرای خود در غزه اذعان کرد.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» روز چهارشنبه به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم نشانه‌ای مبنی بر اینکه این رژیم بتواند اسرای خود در غزه را آزاد کند، نمی بیند.

این رسانه صهیونیستی همچنین با استناد به گفته منابع ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده که هیچ نشانه‌ای دال بر اینکه ارتش این رژیم بتواند رهبران حماس را ترور کند، وجود ندارد.

منابع ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کردند که حماس به راحتی می تواند به مناطقی بازگردد که ارتش رژیم صهیونیستی قبلاً آن را تحت کنترل گرفته بود.

رسانه‌های عبری زبان روز چهارشنبه اعلام کردند خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه بار دیگر در تل آویو دست به تظاهرات زده و خیابان ایالون را بستند.

تظاهرات کنندگان خواستار اقدام فوری برای دست‌یابی به توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

علاوه بر این رسانه‌های عبری زبان تأیید کردند که تظاهرکنندگانی که در تظاهرات خانواده‌های زندانیان، خیابان آیالون در مرکز تل آویو را بسته بودند، دستگیر شدند.

کد خبر 6063825

دیگر خبرها

  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • اسرائیل رسما ترور مرد شماره ۳ حماس را گردن گرفت
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد