Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این  آئین از تلاش هیات رزمی در زمینه توسعه فعالیت ها و موفقیت های بخش بانوان تقدیر و خواستار الگو پذیری بانوان از سیره و روش زندگی ائمه اطهار شد.

علوی با بیان اینکه هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد یکی از هیات های برتر در کشور است افزود: ارتقاء و کسب مقام های برتر هیات رزمی استان در جشنواره استعدادهای برتر کشور از جمله موفقیت های بانوان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بر ارتقاء روحیه پهلوانی و پهلوان منشی در هیات ها تاکید و خواستار تکریم پیشکسوتان، مربیان، داوران و توسعه فرهنگ سازی در احترام به ریش سفیدان ورزش شد.

حسینیان رئیس هیات رزمی استان هم از اجرای طرح‌های کوتاه مدت در حوزه دفاع مقدس و تربیت بدنی در بخش بانوان این هیات و شرکت ۲۰۰ ورزشکار خبر داد.   حسینیان گفت: ۴۰ نفر از برگزیدگان در طرح روایت گری پدخندق عضو هیات رزمی استان بودند.   در این مراسم از تعدادی از بانوان قهرمان هیات رزمی که در میادین قهرمانی کشوری صاحب مقام و عنوان شدند با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمی کاران کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از مدال آوران رزمی استان هیات رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد