Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@09:01:48 GMT

تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۰۹۲

تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان دانشگاه‌ها

ایتنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه دانشگاه‌ها برای دریافت اینترنت در سامانه جدید وزارت ارتباطات ثبت‌نام کنند، گفت: مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشگاهیان از امروز تا 10 روزآینده تمدیدشد.
ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با بیان اینکه ترافیک آموزش مجازی برای تمامی مراکز آموزش دانشگاهی و حوزوی در صورت ثبت‌نام سامانه‌های دانشگاه در سامانه وزارت ارتباطات رایگان خواهد بود، گفت: دانشگاه‌ها باید برای استفاده دانشجویان و اساتید از اینترنت رایگان برای آموزش مجازی تا 10 روز آینده نشانی سامانه‌هایی را از آن استفاده می‌کنند را در سامانه وزارت ارتباطات به نام https://ict.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir/fa/unitraffic ثبت کنند. 

استفاده از ترافیک رایگان با ثبت  آدرس سامانه‌های دانشگاه ها
وی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اینکه تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور بتوانند از اینترنت رایگان برای آموزش مجازی استفاده کنند، سامانه‌ای را راه‌اندازی کرده است تا همه مراکز علمی با ثبت نشانی سامانه‌های مورد استفاده دانشگاه از ترافیک رایگان استفاده کنند به طوری که از امروز چهارشنبه ۳۰ مهرماه تا ۱۰ روز آینده امکان ثبت نام اساتید دانشگاه های سراسر کشور برای دریافت اینترنت رایگان تمدید شده است.

به گزارش ایتنا از فارس، هاشمی تصریح کرد: دانشگاه‌هایی که از بیش از یک سامانه استفاده می‌کنند، باید آدرس تمامی سامانه‌های خود را در جدول طراحی شده در سامانه وزارت ارتباطات ثبت کنند این در حالی است که اگر دانشگاهی بیش از چهار آدرس سامانه دارد، می‌تواند در محل موردنظری که در سامانه پیش‌بینی شده است اقدام به ثبت آدرس کند. 

وزارت ارتباطات برای صحت‌سنجی اطلاعات با مدیر فناوری و رابط دانشگاه تماس می گیرد
وی ادامه داد: در سامانه وزارت ارتباطات دانشگاه‌ها پس از تکمیل مشخصات باید مشخصات مدیر فناوری و رابط دانشگاه را حتما به ثبت برسانند چرا که وزارت ارتباطات برای صحت‌سنجی اطلاعات با آنها ارتباط تلفنی برقرار کرده تا از صحت آنها اطمینان پیدا کند.

هاشمی اضافه کرد: در سامانه وزارت ارتباطات شماره تماس‌های مختلفی را برای کمک به دانشگاهیان درج کرده‌ایم که در صورتی که در فرایند ثبت اطلاعات دچار مشکل یا سوال بودند بتوانند از کمک کارشناسان در طول ساعت اداری استفاده کنند. 

سامانه دانشگاه‌های کشور که در وزارت ارتباطات تأیید شده  برای اعمال ترافیک رایگان به اپراتورها ابلاغ می‌شود
وی ادامه داد:  سامانه های دانشگاه‌های کشور که در سامانه وزارت ارتباطات تأیید می شوند برای اعمال ترافیک رایگان آموزش مجازی به اپراتورها ابلاغ خواهند شد. از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که دانشجویان دانشگاه‌ها برای استفاده از سامانه‌های مراکز علمی خود باید مطمئن شوند که آدرس‌های سامانه دانشگاه جزو لیست تأیید شده در سامانه وزارت ارتباطات قرار داشته باشد که در صورت نبود آدرس سامانه دانشگاه  باید بلافاصله به مسئول فناوری دانشگاه اطلاع داده تا او اطلاعات آدرس سامانه دانشگاه‌ها را در سامانه وزارت ارتباطات ثبت کند. 

مهلت درج آدرس سامانه‌های دانشگاه‌ها تا ۹ آبان ماه
وی در پایان گفت: ‌تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور تا ۹ آبان ماه  مهلت دارند نسبت به درج آدرس سامانه‌های دانشگاه‌های خود در سامانه جدید وزارت ارتباطات اقدام کنند. همچنین باید بگویم اینترنت رایگان آدرس سامانه‌های دانشگاهیان هیچ‌گونه محدودیتی نخواهند داشت زیرا به هر میزانی که از این سامانه‌ها استفاده شود هیچ‌گونه اختلالی به وجود نخواهد آمد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینترنت رایگان سامانه وزارت ارتباطات آدرس سامانه های دانشگاه سامانه های دانشگاه ها اینترنت رایگان سامانه دانشگاه ترافیک رایگان آموزش مجازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سیدناصر حسینی»، نماینده مردم گچساران، امروز در صحن مجلس به وزیر ارتباطات درباره «سرقت امپراتوری‌ اپراتورهای بی‌رحم از جیب مردم» تذکر داد.

براساس گزارش دیجیاتو، حسینی گفت: «وزیر ارتباطات به‌عنوان تنظیم‌گر ارتباطات کشور، بین منفعت عمومی و نیاز بخش خصوصی تعادل برقرار کند. اگر افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت امری ضروری است، باید از افزایش بیش از آن جلوگیری کنید. افزایش قیمت بالای ۷۰ تا ۱۵۰ درصدی بسته‌های اینترنتی توسط امپراتوری اپراتورهای بی‌رحم یک سرقت آشکار از جیب مردم است.»

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، این نماینده مجلس از وزیر ارتباطات خواست: «در ارتباط با چندهزار میلیارد هزینه‌های مربوط به فیلترشکن شفاف‌سازی کنید؛ چرا که مردم از نان شب خود می‌گذرند اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند. آیا برای میزان دقیق گردش مالی هزینه‌های فیلترشکن و دلایل عدم برخورد با آن پاسخی دارید؟»

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898804

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد