Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده بیشترین میزان دمای هوا نیز با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر مربوط به گیلوان از توابع شهرستان طارم بود و آببر مرکز این شهرستان نیز با دمای ۲۶+ درجه سانتیگراد مواجه شد.

وی میزان دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۱۲+ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان اینکه این میزان دما در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد افزایش نشان می دهد، اظهار داشت: از بعدازظهر امروز /۳۰ مهر ماه/ تا فردا /پنجشنبه یک آبان ماه/ میزان دمای هوای این استان بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد افت پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان حداقل و حداکثر دما در خیرآباد ۲- و ۲۲، سجاس ۱- و ۲۵، گرماب ۰ و ۲۵، حلب ۱ و ۲۶، باش قشلاق گرماب ۱ و ۲۴،  ابهر ۲ و ۲۴،  نیک پی ۲ و ۲۵، صائین قلعه ۲ و ۲۴، دندی ۳ و ۲۶، صائین قلعه ۲ و ۲۴، ماه نشان ۳ و ۲۶، زنجان ۴ و ۲۵، خرمدره ۴ و ۲۲، زرین رود ۴ و ۲۸، دانشگاه زنجان ۵ و ۲۶، فرودگاه زنجان ۶ و ۲۴،  قیدار ۶ و ۲۳، فیله خاصه ۶ و ۲۶، پری ۷ و ۲۲، گیلوان ۱۱ و ۲۷ و آببر ۱۳ و ۲۶، به ثبت رسید.

وی اظهار داشت: از بعدازظهر نیز وزش باد نسبتا شدید برخی از مناطق این استان را درخواهد نوردید که پیش بینی می شود سرعت آن به ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز بطور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند، داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شوند.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی اخبار کنکور درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سعید اسماعیلی، کارشناس اداره کل هواشناسی قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه آسمان قم امروز صاف تا قسمتی ابری است، گفت: صبح امروز حداقل دمای ۱۳ درجه را ثبت کردیم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

وی افزود: برای فردا آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در برخی ساعات را انتظار داریم.

اسماعیلی گفت: برای فردا حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۳۱ درجه سانتیگراد را پیش بینی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان