Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیرانداز ایرانی با کسب بالاترین امتیازات جایگاه‌های اول و دوم مسابقات تیراندازی آنلاین قراقستان در رشته تپانچه را از آن خود کردند.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قراقستان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین بین ۸۵ ورزشکار از ۱۴ کشور جهان برگزار شد که امروز با اعلام کمیته برگزاری این زقابت‌ها در نهایت، ورزشکاران کشورمان جواد فروغی با امتیاز ۵۸۵ به عنوان قهرمان و وحید گل خندان با امتیاز ۵۸۴ به عنوان نایب قهرمان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نماینده کشور بلاروس با امتیاز ۵۷۹ در جایگاه سوم قرار گرفت و سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۷ چهارم شد. امیر جوهری در جایگاه mqs قرار داشت.

در بخش بانوان رشته تپانچه بادی نیز، هانیه رستمیان تیرانداز ارزنده کشورمان که بسیار خوب عمل کرده بود به دلیل اشکال فنی در اسحله اش با امتیاز ۵۵۸ به عنوان نفر یازدهم به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: چرا سرمربی تیم ملی تیراندازی قراردادش را تمدید نمی‌کند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تیراندازی جواد فروغی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی جواد فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، استاندار فارس در دیدار با رییس فدراسیون هندبال در شیراز گفت، کلان شهر شیراز سومین حرم اهل بیت و از شهر‌های تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است و می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.
ایمانیه افزود: بزودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل می‌دهیم و همه دستگاه‌های مرتبط را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد.
رییس فدراسیون هندبال هم در این دیدار گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پس از ۱۸ سال میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به کشورمان واگذار شد.
علیرضا پاکدل ادامه داد: کنفدراسیون هندبال آسیا هم به صورت رسمی شهر تاریخی و فرهنگی شیراز را به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرد.
پاکدل گفت: ۱۳ کشور آسیا در این مسابقات حاضر خواهند شد و قطعا نیاز به حمایت‌های ارزشمند استاندار فارس دارد.
تیم هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم‌های هند و عراق هم گروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور   از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان
  • آیین استقبال از نائب قهرمان مسابقات موی تای جهان در چهارمحال و بختیاری