Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کردند تصمیمی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان نخواهند داشت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ۲۱ مهرماه بود که سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان اتحادیه جهانی کشتی با اعلام به فدراسیون‌های عضو، از برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی بزرگسالان جهان در آذرماه سال جاری طی روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد پایتخت کشور صربستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام اتحادیه جهانی۷۰ درصد تیم‌ها و ورزشکاران دوره قبل برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین با توجه به اطلاعات دریافتی ۹ تیم از ۱۰ تیم برتر دوره پیش نیز در این مسابقات حاضر خواهند بود.

با این حال فدراسیون کشتی آمریکا با درج خبری بر روی سایت رسمی خود از عدم حضور تیم‌های کشتی این کشور در این مسابقات خبر داد.
بر این اساس کمیته اجرایی کشتی ایالات متحده که به نمایندگی از هیئت مدیره فدراسیون کشتی آمریکا عمل می‌کند در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد، تصمیم بر این گرفت که به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی ناشی از همه گیری ویروس کرونا در جهان تیم‌های کشتی این کشور از حضور در رقابت‌های جهانی صرف نظر کنند.

بروس بومگارتنر، رییس فدراسیون کشتی ایالات متحده آمریکا در این زمینه گفت: سلامت و ایمنی ورزشکاران، مربیان و کارکنان ایالات متحده همیشه مسئله شماره یک کشتی است.  کمیته اجرایی پس از بررسی داده‌های به روز شده پزشکی، علمی و دولتی و فراهم آوردن فرصتی برای ورود ورزشکاران و ذینفعان، به این نتیجه رسید که سازماندهی هیئتی برای سفر به مسابقات جهانی بزرگسالان و شرکت در این رقابت‌ها به نفع همه افراد درگیر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا کشتی اتحادیه جهانی کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ژاپن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در بیشکک برگزار می‌شود، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا 23 تا 28 فروردین ماه در قرقیزستان برگزار خواهد شد. پیکاری که به نظر تحت‌الشعاع رقابت‌های گزینشی قاره‌ای خواهد بود که 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در همین کشور به انجام خواهد رسید.

بنابراین اولویت‌ تیم‌های آسیایی کسب سهمیه است و نفر اصلی خود را در اوزانی که در مسابقات جهانی بلگراد کسب سهمیه نکردند، به گزینشی آسیایی اعزام می‌کنند.

بعد از برگزاری مسابقات انتخابی کشور ژاپن، 20 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار این کشور که قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا کشتی بگیرند، از سوی فدراسیون کشتی این کشور به این شرح معرفی شد:

کشتی آزاد

57 کیلوگرم: یومی‌یا

61 کیلوگرم: تانابه

65 کیلوگرم: اونو

70 کیلوگرم: آاویاگی

74 کیلوگرم: تاکاهاشی

79 کیلوگرم: کامیا

86 کیلوگرم: شیرای

92 کیلوگرم: میورا

97 کیلوگرم: ایتو

125 کیلوگرم: یاماموتو

کشتی فرنگی

55 کیلوگرم: اُکاموتو

60 کیلوگرم: اینابه

63 کیلوگرم: سوزوکی

67 کیلوگرم: یابه

72 کیلوگرم: هارادا

77 کیلوگرم: کوزاکا

82 کیلوگرم: یوشیدا

87 کیلوگرم: سومی

97 کیلوگرم: آمانو

130 کیلوگرم: کوبایاشی

تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز با ابراهیم خواری در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم عازم قهرمانی آسیا خواهد شد.

تیم ملی فرنگی را نیز در این رقابت‌ها پویا دادمرز در 55 کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان