Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری اخیرا با یک کمپین اینستاگرامی قرارداد بسته است و در چالش های این پویش شرکت می کند اما این اتفاق به مذاق کارگزار پرسپولیس خوش نیامده و به باشگاه تذکر داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از اول تیر ماه امسال کریم باقری مربی پرسپولیس ، به دلیل عقد قرارداد با یک شرکت تجاری و تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام)، نوع فعالیت خود را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پرسپولیس طبق این قراردادی که بسته، میهمانان مختلفی را دعوت می کند و با انجام مصاحبه، با شرکت مذکور همکاری خود را پیش می برد. کریم باقری حتی در برخی مواقع با شخصیت های ورزشی و هنری به صورت زنده در اینستاگرام نیز گفت و گو می کند.

 

ظاهرا این فعالیت تبلیغاتی باقری چندان به مذاق کارگزار پرحاشیه پرسپولیس خوش نیامده و در مدتی که کریم باقری برنامه اجرا کرده، در پیام هایی به مسئولان باشگاه تذکر و گلایه کرده اند.

 

مسئولان شرکت آتیه داده پرداز که در این مدت انتقادهای زیادی به نحوه قرارداد آنها با پرسپولیس وارد شده و خیلی از افراد معتقد هستند که این قرارداد بیشتر از اینکه به نفع باشگاه باشد به نفع این شرکت است و آنها با بهره از برند به دنبال سهم خواهی های بیشتری نیز هستند، در پیامی که به این باشگاه بابت فعالیت های کریم باقری ارسال کرده اند، متذکر شده اند که بازیکنان و مربیان حق ندارند بدون اجازه این شرکت در فعالیت های تجاری غیر از این کارگزار حضور پیدا کنند و این کار کریم باقری مانع از درآمدزایی این شرکت می شود.

 

طبق اخباری که رسیده این تذکرها به گوش کریم باقری هم رسیده و این مربی ظاهرا بابت این گلایه کارگزار ناراحت شده است. وی معتقد است که فعالیت او در فضای مجازی مربوط به باشگاه نمی شود و در حیطه فعالیت های شخصی او است.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریم باقری اخبار پرسپولیس کارگزار پرسپولیس کریم باقری مهدی رسول پناه کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، با وجود مطرح شدن نام سیمونه اینزاگی در حوالی لیورپول، این سرمربی ایتالیایی به قراردادش با اینتر وفادار می‌‌ماند و به حضور روی نیمکت این تیم ادامه می‌دهد.

در پی اعلام یورگن کلوپ مبنی بر ترک لیورپول در پایان فصل جاری، سران این باشگاه جستجوها بر سر یافتن سرمربی جدید خود را آغاز کردند. علاوه بر چهره‌هایی چون روبن آموریم و ژابی آلونسو (که اعلام کرد در بایرلورکوزن می‌ماند)، نام سیمونه اینزاگی نیز به عنوان یکی گزینه‌های هدایت سرخ پوشان آنفیلد مطرح شده بود.

استیون ژانگ، رییس باشگاه اینتر در گفتگو با اسکای راجع به آینده سیمونه اینزاگی گفت:

بدون شک اینزاگی به همکاری با ما ادامه خواهد داد‌. او یک مربی فوق‌العاده است به عنوان عضو کلیدی پروژه ما، در اینتر می‌ماند.

 گفتنی است سیمونه اینزاگی تا سال 2025 با اینتر قرارداد دارد و از این باشگاه سالانه 5.5 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. در صورتی که این سرمربی به مدیران اینتر چراغ سبز نشان دهد، قرارداد او تا سال 2026 (با قابلیت تمدید تا 2027) تمدید خواهد شد و دستمزد او نیز افزایش خواهد یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق