Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@21:51:01 GMT

می‌خواهم ایرانی‌ها کشور خوبی داشته باشند!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۴۳۵

ترامپ گفت: اگر در انتخابات پیروز شود اولین تماسم از طرف سران ایران خواهد بود و خواهند گفت که بیایید یک توافق انجام دهیم. اقتصاد آن ها قوی بود اما اکنون در اثر تحریم های ما با شکست مواجه شده است. می خواهم آن ها قوی بوده و کشور خوبی داشته باشند اما نمی توانند سلاح هسته ای داشته باشند. ناطقان: به نقل از شبکه پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی. اس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جمع هوادارانش در شهر ایری ایالت پنسیلوانیا باری دیگر با تروریست خواندن سردار شهید قاسم سلیمانی از اقدام برای ترور او به عنوان یک دستاورد دولتش یاد کرد.

ترامپ همچنین گفت: من از توافق فاجعه بار دولت پیشین،  توافق هسته ایران خارج شدم.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: اگر در انتخابات پیروز شود اولین تماسم از طرف سران ایران خواهد بود و خواهند گفت که بیایید یک توافق انجام دهیم.  اقتصاد آن ها قوی بود اما اکنون در اثر تحریم های ما با شکست مواجه شده است. میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر ۲۷ درصد است. من این را نمی خواهم،  می خواهم آن ها قوی بوده و کشور خوبی داشته باشند اما نمی توانند سلاح هسته ای داشته باشند.
اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که مقامات ایران همواره تاکید داشته و دارند که سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز در جمع هوادارانش در استفورد ایالت فلوریدا باز هم از اقدام یک جانبه دولتش برای خروج از توافق هسته ای دفاع کرد و گفت: من از توافق هسته ای فاجعه بار دولت قبلی خارج شدم.

ترامپ باری دیگر ادعای انتخاباتی اش را مبنی بر تمایل ایران به مذاکره با آمریکا در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تکرار کرده و گفت: احتمالا اولین تماس تلفنی ای که پس از پیروزی در انتخابات دریافت می کنم از ایران باشد که بسیار مشتاق یک توافق هستند،  به دلیل این که میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر ۲۸ درصد است.

 ادعای انتخاباتی ترامپ در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان تا کنون تاکید کرده‌اند یپش از این در چارچوب برجام(توافق هسته ای) مذاکراتی طولانی برای دست یافتن به توافقی چند جانبه داشته اند که آمریکا نیز بخشی از آن بود. اکنون با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ای و اعمال تحریم های متعدد اقتصادی تنها در صورت بازگشت آمریکا به این توافق و در چارچوب آن با این کشور مذاکره خواهند کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این باره به شبکه راشا تودی گفته بود که با وجود سختی های بسیار در مسیر مذاکراتی که به توافق هسته ای منجر شد،  حاضر نیست این توافق را به خاطر رضایت شخصی کسی از بین ببرد. 
منبع: ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور آمریکا ، ایرانی ها ، کشور خوب ، تحریم ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا ایرانی ها کشور خوب تحریم ها رئیس جمهور آمریکا توافق هسته ای آن ها قوی داشته باشند تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران