Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر دادستان کل کشور با حضور در منزل شهید آمر به معروف محمد محمدی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار این شهید معزز، در برخورد جدی، سریع و قاطع با عاملین این جنایت هولناک تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر دادستان کل کشور به همراه جمعی از مسئولین این نهاد در جمع خانواده شهید آمر به معروف محمد محمدی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار این شهید اعلام کرد که دادستانی کل کشور با جدیت و قاطعیت در حال پیگیری این پرونده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: من از طرف خودم و به نیابت از حجت‌الاسلام والمسلمین آقای منتظری دادستان کل کشور که به دلیل مشغله توفیق نداشتند خدمت خانواده محترم شهید برسند، عرض تسلیت دارم و آرزو می‌کنم که ان‌شاءالله این شهید عزیز که در واقع شهید ارزش و شهید امر به معروف و نهی از منکر است که ابی‌عبدالله هم بخشی از قیام خود را به آن اختصاص دادند و بر اساس آن وارد صحرای کربلا شدند و به شهادت رسیدند با سرور و سالار شهیدان همنشین باشد.

 

وی گفت: این شهید عزیز پیرو آن امام همام است که در راه امر به معروف و نهی از منکر و در راه ارزش‌های اسلام جان خود را فدا کرد و من مأمورم که از طرف آقای دادستان این ضایعه را تسلیت عرض کنم.

 

بختیاری ادامه داد: واقعاً این توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و شهادت یک گوهر گرانبهایی است که به کسانی اعطا می‌شود که لیاقت دارند و این برادر عزیز ما حتماً از این شایستگی برخوردار بوده که به این فیض عظما رسیده است.

 

رئیس دفتر دادستان کل کشور تأکید کرد: طبیعتاً ما وظیفه داریم که در وهله اول راه این شهیدان را ادامه بدهیم و خانواده معظم شهداء را تکریم کنیم و همواره خدمتگزار آنها باشیم و در حوزه مسئولیتی که بر عهده داریم حتماً باید با جدیت به دنبال احقاق حق باشیم.

 

بختیاری خاطرنشان کرد: در اینگونه پرونده‌ها ما بر این باوریم که اراذل و اوباش هیچ کرامتی ندارند، اما حقی دارند که ما باید بر اساس وظیفه دینی و شرعی و قانونی به آن عمل کنیم و این اراذل و اوباش را مجازات کنیم.

 

وی افزود: من در تماسی که صبح امروز به نیابت از دادستان کل با سرپرست دادسرای جنایی داشتم تأکید کردم که با رعایت موازین شرعی قاطعانه و با سرعت مناسب به پرونده رسیدگی کنند و حتماً این افراد را که به این کیفیت، یک نیروی ارزشی را از نظام گرفتند به مجازات برسانند.


رئیس دفتر دادستان کل کشور در جمع خانواده این شهید اظهار داشت: از این جهت جای هیچگونه نگرانی نیست و حتماً با سرعت و قاطعیت لازم به موضوع رسیدگی می‌شود و ان‌شاءالله مجازات شرعی و قانونی اعمال می‌شود.

 

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنم که خانواده معظم این شهید در راه اعتلای اسلام عزیز ثابت قدم باشند و از خداوند منان صحت، سلامت و عافیت را برای ایشان مسئلت می‌کنم و آرزو می‌کنم که ما هم بتوانیم در این مسیر به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید امر به معروف محمد محمدی دادستان کشور رئیس دفتر دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند

معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

به گزراش جماران، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص تفاوت فضای برخورد با نوع پوشش، قبل و بعد از انتخابات گفت: با گذشت یک ماه و نیم از انتخابات فکر می‌کردیم همه فارغ از پوشش حضور پیدا کنند، اما الآن چه اتفاقی افتاده است که همان افراد بد شده اند؟! البته قطعا می‌دانم دشمن حساب شده در حال برنامه‌ریزی است که به هر حال فلسفه حجاب را زیر سوال ببرد، در حالیکه فلسفه بسیار مترقی دینی است؛ لذا با کسانی که به طور حساب شده در زمین دشمن بازی می‌کنند باید برخورد شود، اما روش برخورد با دختران سرزمینم به شدت با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد.

وی با بیان این که مگر رئیس جمهور نمی‌گفت من گشت ارشاد مدیران را راه‌اندازی می‌کنم؟! مدعی شد: همین چند شب گذشته یکی از مسئولان عالی سابق کشور مراسم دختر خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که در آنجا باید گشت ارشاد مدیران ورود پیدا می‌کرد. با این روش‌ها ما نمی‌توانیم مطلوب را حاصل کنیم. سیره امامین انقلاب و حاج قاسم سلیمانی نیز این چنین نبوده است و امروز هم دفتر مقام معظم رهبری نیز به این نوع رفتار‌ها تذکر جدی دادند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجاب یک واجب شرعی است، گفت: من معتقد هستم حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، اما در کنار آن تقویت سفره‌های مردم یک واجب شرعی، سیاسی و تقویت ارزش پول ملی هم یک ضرورت شرعی است و اینکه اصلاح نظام بانکداری باید اتفاق بیافتد و این‌ها اولویت‌های مهم‌تر مردم هستند.

نماینده مردم چابهار در پایان گفت: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند و عامدانه فضای عمومی را در جامعه از بین می‌برند و دوقطبی‌هایی را ایجاد می‌کنند که در شان مردم ایران نیست.

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان