Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹۰درصد از درآمدهای استان از محل مالیات تامین می شود به همین دلیل توسعه استان نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی برای تحقق مالیات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدعلی غفاری در نشست با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: شناسایی کسب و کارهای جدید بستر وصول مالیات عادلانه در استان را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: افزایش درآمدهای استانی از جمله مالیات به همکاری دستگاه های مرتبط با کسب وکار تولید خدمات  و سرمایه گذاری نیاز دارد که صنعت،معدن و تجارت در این میان از جایگاه خاصی برخوردار است. 

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: پارسال چهار هزارریال درآمد مالیاتی در استان محقق شد که سهم اشخاص حقیقی از جمله اصناف ۶ درصد بود.

غفاری تاکید کرد: بخش عمده ای از مالیات استان از طریق نفت تامین می شود.
مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از برگزاری این نشست و تشریح اهمیت جایگاه مالیات در اقتصاد گفت: این اداره کل آماده همکاری با امور مالیاتی است.
سالار حسین پور در این نشست مشکلات اصناف با توجه به شرایط کرونایی و ایجاد برخی  مشکلات و نابسامانی ها در فرآیند فعالیت مراکز کسب وکار را یادآور شد افزود: بازاریان در شرایط سختی فعالیت می کنند که تحقق مالیات های پیش بینی شده نیازمند حمایت های ویژه ای است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مالیات کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان

عبدالحمید حمزه‌پور  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان  افزود: برای آبرسانی به این شهرها و روستاها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: سال گذشته طرح آبرسانی به ۶ شهر و ۱۵۶ روستا در قالب ۶۶ طرح با سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر از جمعیت این استان به آب پایدار دست یافتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به میزان ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان انجام شد.

حمزه‌پور گفت: جهاد آبرسانی به شهرها و روستاهای به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو بوده که این مهم باعث افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

در حال حاضر سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود؛ از این میزان ۴۰ درصد از طریق چاه‌ها، ۳۵ درصد از طریق آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سدها و بخشی از چشمه‌ها تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟