Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@12:52:44 GMT

ترامپ: چین دوست دارد بایدن پیروز شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۶۳۲

ترامپ: چین دوست دارد بایدن پیروز شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که رقابت انتخاباتی را تنها با جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری تجربه نمی‌کند، بلکه این رقابت علیه رسانه‌های فاسد و شرکت‌های بزرگ فناوری نیز است.

وی گفت: تا زمانی که من به عنوان رئیس جمهور امریکا باقی بمانم، ایالات متحده اولین کشور تولید کننده نفت خواهد بود و به فنـاوری شکسـت هیدرولیکـی به منظـور افزایش میزان تولید نفـت و گاز، آسیبی وارد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا افزود: چین خیلی دوست دارد که جو بایدن پیروز شود و اصلا دوست ندارد که من برای بار دوم در راس قدرت امریکا باقی بمانم.

ترامپ تاکید کرد که در صورت پیروزی دموکرات‌‎ها‎، آمریکایی‌ها حق برخورداری و داشتن سلاح‌های تضمین شده با متمم دوم قانون اساسی را از دست می‌دهند.

پربیننده ترین ایران و آمریکای ۲۰۲۱ موضع مشاور بایدن درباره شرایط بازگشت آمریکا به برجام استعفای جانسون به دلیل کم بودن حقوق نخست وزیری ترامپ: اولین تماس با من بعد از پیروزی، از ایران خواهد بود بهبود شاخص‌های کلان اقتصاد ایران در سال۱۴۰۰/ رشد ۱.۵درصدی اقتصاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند

جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است