Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت:امروز نیروی انتظامی با داشتن نیرو‌های انقلابی، هوشمند و مقتدر در خدمت امنیت جامعه اسلامی است؛ این نیرو با بیش از ۱۰ هزار مقر ثابت  و ۳۰ هزار مقر غیر ثابت برای برقراری نظم و امنیت کشور تلاش می‌کند. خبرگزاری میزان - سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرد، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری به مناسبت هفته نیروی انتظامی در صحن علنی مجلس به ایراد سخنرانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: هفته گرامی داشت نیروی انتظامی را تبریک عرض می‌کنم و تشکر می‌کنیم از ریاست مجلس و نمایندگان عزیزی که در خدمت آن‌ها هستیم.

سردار اشتری افزود: یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امینت، شهدای مدافعین حرم  را گرامی می‌داریم  و آرزوی سلامتی برای امام خامنه‌ای عزیز داریم.

وی با اشاره به پیام روز گذشته مقام معظم رهبری پیرو هفته نیروی انتظامی بیان داشت: تشکر صمیمانه‌ای هم از مقام معظم رهبری داریم که پیام سراسر محبت‌شان روح تازه‌ای به کالبد این نیرو دمید.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: گسترده ماموریت‌های ناجا بر کسی پوشیده نیست. نیروی انتظامی در ۸۷۵۵ کیلومتر مرز، مرزبانان خود را مستقر کرده است. این نیرو در شهر‌ها و روستا‌ها و هر جا که مردم ساکن هستند، حضور مقتدرانه دارد.

اشتری با بیان اینکه ماموریت‌های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست، اظهارداشت: امروز نیروی انتظامی با داشتن نیرو‌های انقلابی، هوشمند و مقتدر در خدمت امنیت جامعه اسلامی است؛ این نیرو با بیش از ۱۰ هزار مقر ثابت  و ۳۰ هزار مقر غیر ثابت برای برقراری نظم و امنیت کشور تلاش می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای هوشمندسازی پلیس گام‌های مهمی برداشتیم. امیداوریم بتوانیم با امکانات جدید این خدمت رسانی را افزایش دهیم.

اشتری تاکید کرد: تقاضا داریم نمایندگان در بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین در برنامه پنج ساله هفتم توسعه اهتمام بیشتری به زیرساخت‌های نیرو انتظامی داشته باشند.   وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مقابل گردن‌کشان و مخلان امنیت می‌ایستد، بیان داشت:اقتدار ما برای هر شخص و کسی که قانون‌شکنی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید این امنیت و آرامش را حفظ کنیم، تاکید کرد:این نیرو برای استقرار و حفظ نظم و امنیت با تمام ظرفیت در میدان است و تا پای جان برای امینت مردم ایستاده است و شهدای که ماهانه تقدیم می‌شود گویای این مدعاست.   وی ادامه داد: نیروی انتظامی چه قبل از دفاع مقدس و چه بعد از دفاع مقدس در مقابل دشمنان، مخلان امنیت جامعه و گرو‌های تروریستی ایستاده است. این نیرو خارج از هیاهو سیاسی و گرایشات به قومیت‌ها و گرو‌های مختلف مشغول ارتقای نظم و امنیت جامعه است.

سرداری اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی با اقتدارِ توام با مهربانی، عدلت ، هوشمندی و عقلانیت درحال خدمت رسانی به مردم است. بیان داشت: این نیرو در کنار حفظ امنیت یک نهاد خدمت گذار است و در طول سال حدود ۷۰ میلیون خدمت را به مردم ارائه می‌دهد و شاید کمتر نهاد به مانند این نیرو به خدمت رسانی می‌پردازد.

تکمیل می‌شود ... برچسب ها: مجلس شورای اسلامی فرمانده نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فرمانده نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی نیروی انتظامی امنیت جامعه نظم و امنیت هزار مقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت