Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پاکبانان شهرداری یاسوج که چند ماهی است حقوقی دریافت نکرده‌اند در حاشیه بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل ورزش و جوانان که روز گذشته صورت بود این درد دل و مشکل خود را به استاندار منعکس کردند.

آنها به شرایط سخت بیماری کرونا اشاره‌ای داشتند و اینکه پاکبانان بدون هیچ امکاناتی به وظیفه خود ادامه می‌دهند اما با وجود اجاره‌نشین بودن حقوق آنها چند ماهی به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری هم ضمن شنیدن درددل‌های کلانتری به مدیرکل حراست استانداری ماموریت داد این موضوع را بررسی و رفع کند.

 

 

به گزارش فارس؛ چند روز پیش هم نیروهای سازمان حمل و نقل مسافر و بار طی تماسی با خبرگزاری فارس اعلام کردند که ۹ ماهه است حقوق و مطالبات آنها پرداخت نشده است.

نستهن مقدم در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: سازمان حمل و نقل مسافر و بار یک سازمان مستقلی است و بودجه خاص دارد قبلا که کرونا نبود چون درآمد پایدار نبود مشکلات و معضلاتی داشت که رفع کردیم.

شهردار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چون اتوبوس‌های این سازمان  در خدمت دانشگاه‌ها قرار داشت بخشی از بودجه این سازمان در این حوزه دیده شد اما با شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه آنها هم با رکود  مواجه شدند چرا که سازمان بخشی از درآمدش را که ماهانه احصاء می‌کرد از دست داد البته فرصت بیمه بیکاری در کشور ایجاد شد.

وی عنوان کرد: خواستیم همکاران از این فرصت بیمه بیکاری برای نیروها استفاده کند اما در این قسمت همکاری نشد چون بیمه بیکاری به معنای اخراج نیست قانون می‌گوید اگر کار زیاد یا کم باشد پیمانکار می‌تواند نیروها را کم یا زیاد کند.

وی ادامه داد: شهرداری سال‌های گذشته ۱۳ دستگاه اتوبوس خریداری کرد و چند مرحله بدهی تکالیف قانونی مانند بیمه و حقوق مستقیم  نیروها پرداخت شد، یک ماه گذشته هم پرداختی داشتیم و رقم‌های میلیاردی به سازمانی که بودجه مستقیم داشت پرداخت کردیم علی‌رغم اینکه نمی‌توانستیم از بودجه شهرداری کمکی داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات نیروهای فضای سبز گفت: ۳ شرکت فضای سبز با بیش از ۲۰۰ نیرو همین مشکلات را دارند.پارک‌ها، بوستان‌ها، آبشارها و همه املاک شهرداری به دلیل بیماری کرونا تعطیل شدند و بودجه میلیاردی شهرداری صفر شد اما تلاش می‌کنیم از هر منابعی که قانون اجازه دهد مطالبات نیروها را تامین و پرداخت کنیم.

شهردار یاسوج عنوان کرد: تاکنون بخشی از مطالبات فضای سبز و پارکبانان تهیه و ظرف دو سه روز گذشته پرداخت شده، نسبت به نیروهای سازمان حمل و نقل مسافر و بار به مانند سایر نیروها متفاوت نیستیم و تلاش می‌کنیم ظرف روزهای آینده بخشی از حقوق آنها را پرداخت کنیم.

مقدم با اشاره به اینکه کرونا بیشترین آسیب را در حوزه درآمد شهرداری وارد کرده، گفت: البته پیشنهاد مشخصی برای این شرایط کرونایی به شورا دادیم و چند ماهی است لیست اموال غیرمولد شهرداری را به شورا فرستادیم تا از قِبل فروش آنها موارد موجود را رفع کنیم اما متاسفانه شورا هنوز تکلیف ما را مشخص نکرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری هر دو باید به جد پای رفع مشکل کارگران باشند و اگر همکاری شود مسائل اساسی کارگران در آینده نزدیک رفع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: درد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان

آیین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی،مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در ادامه اجرای برنامه هایی که در طول هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه در نواحی برگزار شد امروز با محوریت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و همینطور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به ویژه شهید هنرمند سید مرتضی آوینی هنرمند مستند ساز، عکاس،نویسنده، روزنامه نگار و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری در محل ستاد کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

جمشیدی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد، افزود: در پایان از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها، رؤسای انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان، هنرمندان شاخص عرصه های مختلف هنری، مسئولین فضای مجازی این سازمان و کانون های تابعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • تحقق ۸۸ درصدی بودجه عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد