Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران افزود: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی به یکسال حبس محکوم شده بود.

این اداره کل افزود: نسرین ستوده همچنین اخیراً به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگی قطعی و لازم الاجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد در خصوص این زندانی لحاظ می‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ می‌شود.

این اداره کل اعلام کرد: با استناد بند ب ماده هفت آئین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندی زندانیان مصوب ١٣٨٥ / ٩ / ٩، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز می‌شود، صلاحیت نگهداری در بند امنیتی را ندارند.

کد خبر 5053183 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نسرین ستوده زندان سازمان زندان ها شورای شهر تهران هفته ناجا شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور آلودگی هوا قوه قضاییه متروی تهران شبکه شاد وضعیت راهها گردشگری آیت الله سید ابراهیم رئیسی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ زندانی مرد ملاردی از زندان آزاد شدند 

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد گفت: با فراهم شدن شرایط قانونی و با دستور مقام قضائی، ۲۰ زندانی در این شهرستان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

 مهدی جهانشیری در این باره گفت: در آستانه سال جدید، ۲۰ نفر از زندانیان مرد دارای محکومیت مالی و مرتکب جرائم آزاد شدند تا در آستانه سال نو شروعی دوباره را در کنار خانواده خودشان رقم بزنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات ۷۰ نفر دیگر به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شده است تا شرایط آزادی آن‌ها در ایام نوروز فراهم شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیوی لیلا اوتادی از حضورش در زندان
  • ۲۰ زندانی مرد ملاردی از زندان آزاد شدند 
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲
  • موافقت با خواسته زندانی مادر برای سال نو
  • بخشش ۵۸ نفر از محکومان به قصاص در تهران طی سال ۱۴۰۲/ آزادی ۸ زندانی در روز آخرسال
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • آخرین وضعیت مصطفی تاج زاده در زندان از زبان وکلیش
  • چهار رای جایگزین حبس در قزوین صادر شد
  • جهیزیه بخر، زندان نرو
  • توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی