Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@12:03:41 GMT

سهمیه بنزین آبان امشب واریز می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۷۷۰

سهمیه بنزین آبان بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های سوخت خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها شارژ می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سهمیه بنزین آبان  به عنوان سیزدهمین سهمیه واریزی بعد از اجرای سهمیه‌بندی، امشب در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

این سهمیه برای خودرو‌های سواری بنزینی ۶۰  و  دوگانه سوز ۳۰  و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تومان واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سهمیه‌بندی بنزین از آبان ماه سال گذشته و بر اساس تصمیم سران سه قوه انجام شد که براساس آن قیمت بنزین سهمیه‌ای هرلیتر ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز سه هزار تومان تعیین شد.   این اقدام با هدف اصلاح الگوی مصرف و افزایش ظرفیت صادراتی فرآورده‌های نفتی در کشور انجام شد.

افراد می‌توانند تا ۹ ماه از سهمیه خود را در کارت‌های سوخت ذخیره کنند و ذخیره بیشتر امکان پذیر نیست. برچسب ها: واریز ، سهمیه ، بنزین ، آبان ماه ، کارت سوخت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واریز سهمیه بنزین آبان ماه کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی که در تمام مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر در ترکیب الشمال حضور داشته و عملکرد موثری در خط میانی ارائه کرده، امشب هم جزو 11 نفر اصلی در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل السد قرار گرفت که برخلاف همیشه نتوانست بازی را به پایان برساند.

هافبک ایرانی الشمال که در فصل جاری لیگ ستارگان دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در دیدار امشب مقابل السدی که محمدامین حزباوی را در خط دفاعی می‌دید، درخشان ظاهر شود ولی سرنوشت متفاوتی در انتظارش بود.

تیم فوتبال الشمال در حالی از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت مقابل السد قرار گرفته که یاران حزباوی در تلاش برای کسب پیروزی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل بودند و امید ابراهیمی نیز با اخراج خود مقدمات این اتفاق را فراهم ساخت.

السد خیلی زود به خواسته‌اش در زمین الشمال رسید و توانست دو گل توسط حسن الهیدوس و گونزالو پلاتا به ثمر رساند، اما قبل از اینکه نیمه اول به پایان برسد، امید ابراهیمی با اتفاق شوکه کننده‌ای مواجه شد.

هافبک ایرانی الشمال در دقیقه 36 قصد توپ‌گیری پشت محوطه جریمه السد را داشت، اما با کف پای راست روی استوک بوعلام خوخی فرود آمد تا محمد القادری، داور مسابقه کارت زرد نشان بدهد ولی چهار دقیقه بعد و با بازبینی ویدئویی صحنه، رنگ کارت را تغییر داد و در تصمیمی سختگیرانه، امید ابراهیمی را اخراج کرد.

ابراهیمی ابتدا کارت زرد گرفت، اما داور پس از لحظاتی رنگ کارت را تغییر داد

امید ابراهیمی که در سالیان اخیر فقط یک بار در پیراهن الوکره کارت قرمز گرفته بود، امشب هم با اتفاق تلخی مواجه شد و در حالی که تیمش برای کم کردن فاصله گل‌ها تلاش می‌کرد، اخراج شد تا پویا اسبقی چالش جدی با 10 نفره شدن تیمش داشته باشد.

نیمه اول این بازی با شکست 2 بر صفر الشمال به پایان رسید، اما در نیمه دوم هم که هر دو تیم یک اخراجی دادند، السد در نهایت به برتری چهار بر صفر دست یافت تا جام قهرمانی به حزباوی و تیمش برسد.

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید