Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@12:43:03 GMT

اظهارات گانتس علیه ایران و حزب‌الله

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۱۹۵۸

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وبگاه فلسطینی «دنیا الوطن»، گانتس در این ارتباط مدعی شد که معادله رژیم صهیونیستی در جنوب تغییر کرده است و «ارسال بالن، موشک و نه هیچ چیز دیگری قابل قبول نیست».

گانتس در ارتباط با حمله شامگاه روز گذشته به نوار غزه ادعا کرد که این رژیم چند موضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را هدف قرار داده است و به این اقدام خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه روز گذشته منابع خبری از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر دادند، شبکه قدس در این ارتباط گزارش داده بود که سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی، چهار موشک برای مقابله با راکت‌ شلیک شده از نوار غزه شلیک کرد؛ ولی موفق به رهگیری و انهدام آن‌ نشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارتش با دفاعی خواندن حملات این رژیم مدعی شد که در هر اقدامی که در آن مناطق اطراف نوار غزه هدف قرار گیرند، این رژیم باید از خود دفاع کند.

از طرفی دیگر، گانتس در ارتباط با حمله بامداد به جنوب غرب سوریه گفت: «اینکه چه کسی به چه کسی شبانه شلیک کرده است، نمی‌پردازم».

این اظهارات در حالی است که خبرگزاری رسمی سوریه بامداد امروز به وقت تهران خبر داد که رژیم صهیونیستی یک مدرسه را در شمال استان القنیطره در جنوب غرب سوریه هدف قرار داده است.

طبق گزارش دنیا الوطن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تروریستی خواندن نیروهای ایرانی ادعا کرد که به حزب‌الله و ایران اجازه نخواهد شد در مرزهای ارتفاعات جولان مستقر شوند.

بنی گانتس همچنین ادعا کرد که این رژیم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا نیروهای ایران و حزب‌الله را از منطقه یادشده دور کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسراییل بنی گانتز رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند

به نقل از دفتر این مرجع تقلید، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی گفتند: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

ایشان با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصآ رژیم صهیونیستی افزودند: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند؛ براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کردند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی