Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:31:28 GMT

یخ زدگی جک بازویی درب پارکینگ در زمستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۰۳۶

یخ زدگی جک بازویی درب پارکینگ در زمستان

عیب یابی و تست درب شیشه ای اتوماتیک بسیار مهم و ضروری است و باید قبل از شروع فصل زمستان انجام شود. چنان چه مراقبت و نگهداری از درب های اتوماتیک به صورت دوره ای و منظم در طول سال انجام شود مشکلی در زمان باز و بسته شدن درب اتوماتیک ایجاد نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با سرد شدن هوا و شروع فصل پاییز و زمستان در کشور موضوع مهم محافظت و مراقبت از درب شیشه ای اتوماتیک مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمای هوای زمستان می تواند خرابی درب اتوماتیک ساختمان های مسکونی یا اداری را به همراه داشته باشد. مهمترین نکته ای که در مورد درب شیشه ای اتوماتیک و جک بازویی مطرح می شود عملکرد صحیح، مطمئن و ایمن آن ها است که در سرویس و نگهداری درب های شیشه ای اتوماتیک به آن اشاره شده است.

عیب یابی و تست درب شیشه ای اتوماتیک بسیار مهم و ضروری است و باید قبل از شروع فصل زمستان انجام شود. چنان چه مراقبت و نگهداری از درب های اتوماتیک به صورت دوره ای و منظم در طول سال انجام شود مشکلی در زمان باز و بسته شدن درب اتوماتیک ایجاد نمی شود. در ادامه می خواهیم به بررسی اصول مراقبت و نگهداری از درب های شیشه ای اتوماتیک و جک بازویی بپردازیم با ما همراه باشید.

اصول مراقبت و نگهداری از درب شیشه ای اتوماتیک

امروزه از درب های شیشه ای اتوماتیک برای ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری بیشتر از سال های قبل استفاده می شود زیرا علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی باعث برقراری امنیت و آرامش در رفت و آمد و کاهش مصرف انرژی می شود. زمانی که از درب های شیشه ای اتوماتیک در طول سال خصوصا در فصل زمستان استفاده می کنید احتمال بروز مشکل یا خرابی در درب های اتوماتیک بیشتر از قبل می شود. با مراقبت و نگهداری از درب های اتوماتیک شیشه ای و رفع مشکل و عیب یابی آن می توان طول عمر درب اتوماتیک و جک بازویی آن را افزایش دهیم.

در اصول مراقبت و نگهداری از درب های شیشه ای اتوماتیک آمده است که بررسی ماهیانه و دوره ای درب های اتوماتیک شیشه ای را با دقت و حساسیت بالا انجام دهید تا از بروز مشکل و خرابی در درب اتوماتیک جلوگیری شود. اگر با کوچک ترین مشکل یا خرابی رو به رو شدید سریعا اقدامات لازم را در مورد نگهداری و مراقبت از آن انجام دهید تا مشکل جدی برای درب شیشه ای اتوماتیک ایجاد نشود. اصول مراقبت و نگهداری درب های شیشه ای عملکرد صحیح درب را افزایش می دهد و سرویس دوره ای درب اتوماتیک با هزینه کمتر انجام می شود.   

 

نکات مهم نگهداری از درب شیشه ای اتوماتیک در فصل زمستان

اگر روزانه برای رفت و آمد از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می کنید احتمالا خرابی درب اتوماتیک برای شما پیش آمده است. گاهی این مشکلات در فصل زمستان با سرد شدن هوا و یخ زدگی درب اتوماتیک ایجاد می شود که در این صورت نمی دانید چه اقدامی بهتر است برای عملکرد صحیح درب شیشه ای اتوماتیک انجام دهید. نکات مهمی در نگهداری و مراقبت از درب های اتوماتیک در فصل زمستان وجود دارد که در این بخش به طور خلاصه به آن اشاره خواهیم کرد. راهکارهای محافظت و مراقبت از درب های اتوماتیک در فصل زمستان فراوان است اما از مهمترین آن ها می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

روغن کاری درب اتوماتیک بالانس کردن درب اتوماتیک پوشش موتور الکتریکی درب شیشه ای اتوماتیک

در فصل زمستان موتور و جک بازویی درب اتوماتیک به دلیل خشکی و سردی هوا با فشار و سختی بیشتری کار می کند و این موضوع مهمترین دلیل خرابی و ایجاد مشکل در درب های اتوماتیک شیشه ای است. شما می توانید با سردشدن هوا موتور درب اتوماتیک و قطعات اصلی درب را بپوشانید تا از یخ زدگی و خرابی درب اتوماتیک جلوگیری کنید. در فصل زمستان مراقبت و نگهداری از درب های شیشه ای اتوماتیک بیشتر از سایر فصل ها مشاهده می شود، توجه به این موارد در فصل زمستان از بروز مشکلات جدی به شدت جلوگیری می کند. در صورتی که با هر یک از مشکلات درب شیشه ای اتوماتیک مواجهه شدید سریعا اقدامات لازم را در خصوص برطرف کردن عیب به وجود آمده در درب اتوماتیک انجام دهید. همچنین می توانید از افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا با راهنمایی آن ها مشکل به وجود آمده را برطرف نمایید.

جمع بندی

شرکت دیاکو در زمینه طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای با برخورداری از کادر حرفه ای و تخصصی توانسته است پروژه های مختلفی را با روش های مدیریتی حرفه ای و نوین به اجرا برساند. این مجموعه علاوه بر تولید درب اتوماتیک سایر خدمات نصب و تعمیر انواع درب اتوماتیک و جک بازویی با کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهد. شرکت دیاکو همواره تلاش می کند که بهترین و باکیفیت ترین محصولات و خدمات مربوط به درب شیشه ای اتوماتیک را به مشتریان خود ارائه دهد. چنان چه در فصل زمستان با هرگونه مشکل یا خرابی درب اتوماتیک شیشه ای یا جک بازویی ساختمان رو به رو شدید می توانید از مشاورین و کارشناسان مجموعه دیاکو کمک و راهنمایی بگیرید.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: درب های شیشه ای اتوماتیک درب شیشه ای اتوماتیک درب های اتوماتیک اتوماتیک شیشه ای اتوماتیک ایجاد فصل زمستان انجام دهید انجام شود دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب بسته کمکی به این رژیم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بسته کمکی به اسرائیل که اکنون در هر دو مجلس کنگره تصویب شد، گواه روشنی بر قدرت اتحاد ماست و پیامی قوی به همه دشمنان ما می‌فرستد».

به گزارش الجزیره، او همچنین از چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان «به خاطر تعهد تزلزل ناپذیر به امنیت اسرائیل» تشکر کرد. 

مجلس سنای آمریکا صبح امروز بسته کمکی ۹۵.۳ میلیارد دلاری را تصویب کرد که رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان را تامین می‌کند. این بسته تجهیزات نظامی بیشتری برای سربازان اوکراینی می‌فرستد و سیستم‌های موشکی رژیم اشغاگر را نیز تجهیز خواهد کرد. 

لایحه مذکور پیش‌تر توسط مجلس نمایندگان تصویب شده بود و اکنون با رای مثبت سنا به کاخ سفید می‌رود تا به امضای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برسد. 

چراغ سبز سنا به این بسته در حالی داده شده که جنگ غزه وارد دویست و یکمین روز خود شده و بیش از ۳۴ هزار نفر در این نوار محاصره شده به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها کودک و زن بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام