Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی سرپرست معاونت سیاسی استانداری کردستان با اشاره به اینکه پیک جدید کرونا طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هر لحظه وسیع تر می‌شود، گفت: انتظار می‌رود مردم به منظور کاهش شیوع این ویروس و حفظ سلامتی خود و دیگران در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک جدی‌تر عمل کرده و از تجمعات عمومی و حتی خانوادگی نیز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طبق تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا از ۲۰ مهر برای ۲ هفته برخی محدودیت‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده که شامل تعطیلی تالار‌های پذیرایی و عروسی، عدم برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و عدم پذیرایی در رستوران‌ها و غذاخوری‌ها است از این رو انتظار می‌رود صاحبان این اصناف برای ارتقای سطح سلامت مردم، هشدار‌ها را جدی بگیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کردستان تاکید کرد: با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، آموزش مجازی دانش آموزان همچنان برقرار و برخی اماکن پرخطر نیز تا ۲ هفته آینده تعطیل است.

او با تاکید بر اینکه نماز جمعه و جماعات نیز در هیچ نقطه‌ای از استان اقامه نخواهد شد، گفت: در شرایط کنونی همه مردم باید نسبت به حفاظت از جان خود و اعضای خانواده شان و دیگر افراد جامعه ملزم باشند.

زارعی در پایان از مردم خواست به منظور سهولت تحقق مصوبات ستاد استانی کرونا در صورتی که عدم رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی را در هر واحد صنفی مشاهده کردند موارد را به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی برخورد با متخلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این نیرو با راه اندازی گروه‌های جهادی برای افزایش آگاهی و کمک به بیماران نیازمند نیز می‌کوشد.

بیشتربخوانید: امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی