Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:42:29 GMT

تعجب ماهیگیر با دیدن صید غول پیکر در قلاب!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۰۹۶

تعجب ماهیگیر با دیدن صید غول پیکر در قلاب!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید این چیزی نباشد که هیچ یک از ماهیگیران حین ماهیگیری انتظار صید آن را داشته باشند. صید یک کروکدیل! ماهیگیری که در حال ماهیگیری در یکی از مناطق شمال استرالیا بود هرگز تصور نمی‌کرد یک کروکدیل غول پیکر را با قلابش صید کند. این اتفاق روز دوشنبه و در نزدیکی شهر «کاترین» رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای دِ ویز هنگامی که صید در قلابش گرفتار شد تصور می‌کرد یک ماهی بزرگ باشد، اما با کشیدن قلاب با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. او بلافاصله متوجه شد یک کروکدیل در قلابش گرفتار شده است. در ویدئویی که ویز در فیسبوک منتشر کرده او را در حال کشمکش با این کروکدیل نشان می‌دهد. در این ویدئو او تلاش می‌کند تا کروکدیل را از قلابش جدا نماید.

بیشتر بخوانید

رژه عجیب افسران پلیس مصر در مقابل السیسی

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در فیسبوک با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «وقتی چنین صیدی در قلاب گرفتار می‌شود دو راه بیشتر نمی‌ماند. آنقدر با آن مبارزه می‌کنید تا قلاب شکسته شود یا سرانجام کروکدیل راهی برای فرار خود پیدا کرده و از قلاب جدا شود.» کاربر دیگر نوشت: «چه قلاب با کیفیتی! این قلاب خیال ماهیگیر را در هنگام صید ماهی‌های بزرگ کاملا آسوده می‌کند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات ماهیگیری کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب

آفتاب‌‌نیوز :

لوسیتیسم نوعی از زالی است که در آن جاندار به طور وراثتی دچار کمبود آنزیم ملانین است و به دلیل فقدان رنگدانه‌ها، پوست، پولک، فلس یا پر‌ها به سفیدی می‌گراید. انجمن پرنده‌شناسی ولز در اظهارنظری این پرنده را «خیلی غیرمعمول و یک در میلیون» توصیف کرده است.

رایت، عکاس این پرنده کمیاب، خود به بیماری ویتیلایگو یا پیسی مبتلاست که باعث از بین رفتن رنگدانه در قسمت‌هایی از پوست می‌شود.

او با اشاره به اینکه با دیدن این پرنده کمیاب حس کرده که خوش‌شانس‌ترین آدم دنیا است، گفت: دیدن این پرنده باعث شد احساس آرامش کنم و فکر کنم که [در این بیماری]من تنها نیستم.

منبع: فرارو

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم)
  • عکس العمل دختران پس از دیدن شهاب حسینی
  • (ویدئو) واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • ببینید | واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • (ویدئو) فراستی: با دیدن هشت دقیقه از «مغزهای کوچک زنگ زده» نقدش کردم!
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • ابراز تعجب پوتین از اصرار آمریکا برای تبرئه اوکراین در حمله تروریستی مسکو