Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و محمد لقمانیان بازیگران فصل جدید «شام ایرانی» هستند.

گوینده دیرین دیرین و مجری چهل تیکه میزبان نخستین شب از فصل هفتم است.

تاکنون ۶ فصل «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون و تئاتر از جمله  علیرضا خمسه، پوریا پورسرخ، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شام ایرانی» پنجشنبه شبها در وی او دی های فیلیمو و نماوا و به صورت دی وی دی پخش می شود.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1445968

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران محمدرضا علیمردانی امیرمهدی ژوله شام ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج قرار دارند و در سال های اخیر تلاش شده زائران بیشتری به سرزمین وحی اعزام شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در همایش سراسری «روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج 1403» که در شهر مقدس قم برگزار شد، گفت: نزدیک به 900 هزار نفر در نوبت تشرف به حج قرار دارند و در سال های اخیر تلاش شده است با کاهش تعداد خادمان و عوامل، زائران بیشتری به سرزمین وحی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه با گذشت نزدیک به دو دهه از نام نویسی حج، شماری از افرادی که ثبت نام کرده بودند بدون آن که چشمشان به خانه خدا بیفتد از دنیا رفتند، افزود: در حج پیش رو کمترین نرخ اعزام خادمان و عوامل  را  نسبت به تمام دوره‌های گذشته حج خواهیم داشت  و با کاستن از تعداد خادمان، تعداد هفت کاروان به زائران خانه خدا افزوده شده است.

سرپرست حجاج ایرانی ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران برگزاری حج، تجدید نظر در برنامه‌های گذشته را با توجه به تحولات و شرایط روز ضروری خواند و گفت: هدف ارائه خدمات بیشتر از سوی  خادمان است.

وی خطاب به حاضران عنوان کرد: زائرانی که سال ها در نوبت بوده اند اکنون مطالبه گر هستند، لازم است به مهمانان خانه خدا بیشتر سر بزنیم و به آنها محبت کنیم، زیرا ائمه هم اینگونه بودند.

حجت الاسلام نواب با اشاره با ارتقای سطح دانش و معلومات زائران نسبت به گذشته تصریح کرد: روحانیون کاروان ها شایسته است آگاه و به روز باشند و در انجام مسئولیتی که همگی به عهده داریم اخلاص را در اولویت قرار داده تا در دل زائران خانه خدا نفوذ کند.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه با تلاش دست اندرکاران حج و زیارت مبلغی به دلیل صرفه جوئی یا عدم ارائه خدمات در کشور میزبان طی حج گذشته بازگردانده شده که به زودی به حساب حجاج واریز خواهد شد، ادامه داد: در کشور تصور بر این است که هزینه حج گران است در حالی که هزینه ها در خارج از  کشور بر مبنای نرخ ارز خارجی محاسبه می‌شود.

وی به شرایط امروز جهان اشاره کرد و گفت: این شرایط  در سال‌های قبل وجود نداشت، وضعیت جهان امروز ملتهب است و آتش زیر خاکستر بین غرب و شرق هر ازگاهی زبانه می‌کشد.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه دو عملیات‌ بزرگ و تنبیهی «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» و پشتیبانی بی مهابای استکبار از نسل کشی مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیستها شرایط را پیچیده ترکرده است، افزود: برخی از کشورهای آزاده که وابستگی خاصی ندارند از قضیه فلسطین و ملت آزاده آن دفاع می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود با خوانش انگاره‌های چند نظرسنجی اظهار داشت: ارزیابی روحانیون در حج در دو مدل انجام می شود یکی توسط رابطین و دیگری هم از طریق نظرسنجی اینترنتی که از حجاج انجام می شود و در اعزام ها تاثیرگذار است.

لازم به ذکر است همایش سراسری «روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج 1403» که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در شهر مقدس قم برگزار شد، به صورت زنده و از طریق فضای مجازی روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج سایر استان ها حضور داشتند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟