Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین دهکی گفت: بامداد امروز در درگیری مرزبانان پایگاه دریابانی میناب در سواحل گروگ با قاچاقچیان سوخت یکی از مرزبانان این شهرستان به نام ستوان سوم محمد احمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار دهکی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، احشام و سوخت اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی میناب حین گشت زنی در روبروی ساحل گروگ در فاصله یک مایلی ساحل با تعداد زیادی شناور حامل سوخت قاچاق که به صورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بوده برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرزبانان با مشاهده قاچاقچیان دستور توقف به شناورها را دادند، اما یک فروند از شناورهای متعلق به قاچاقچیان با نیت صدمه زدن به شناور سازمانی و جان پرسنل به ماموران مرزبانی حمله ور شد که بر اثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، یکی از مرزبانان به نام ستوان سوم محمد احمدی سکل به دلیل برخورد شدید با شناور از ناحیه سر و کتف سمت چپ دچار جراحت و خون ریزی شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: مرزبان مصدوم شده بلافاصله به اسکله سیریک اعزام و با هماهنگی‌های انجام شده توسط اورژانس ١١٥ جهت مداوا به بیمارستان شهرستان سیریک منتقل شد، اما با وجود تلاش کادر بیمارستان، این مرزبان شجاع و خدوم هرمزگان به درجه رفیع شهادت رسید.

سردار دهکی با اشاره به اینکه شناور مهاجم از محل متواری شده است، گفت:تلاش ماموران برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد.

روز جمعه ۲۵ مهر نیز در درگیری قاچاقچیان سوخت با مرزبانان پایگاه دریابانی قشم، ستوان دوم اصغر سالارپور به شهادت رسید.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1445961

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاق سوخت بنزین و گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی از طالبان
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه