Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامبد نوذری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با استفاده از این میزان اعتبار، خرید سه دستگاه لودر در دستور کار قرار گرفته که تاکنون یک دستگاه‌ آن تهیه و ۲ دستگاه دیگر نیز طی یک هفته آینده خریداری می‌شود.

وی اضافه کرد: مقرر شده این تجهیزات به شهرستان‌هایی که در مسیرهای برف گیر هستند تحویل داده شود تا زمستان در خدمت مسافران و جاده‌ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: حدود ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در اختیار داریم که میانگین سنی آنها حدود ۳۰ سال است.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای خدمت رسانی بهینه به مسافران جاده‌ها هم اکنون ۵۰ تا ۶۰ دستگاه از خودروهای موجود نیازمند تعمیر اساسی بوده که در حال رایزنی برای تامین اعتبار برای این اقدام هستیم.

معاون راهداری، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: این اداره کل سالانه در فصل زمستان با حدود ۲۱۰  گروه ثابت و سیار در محورهای ارتباطی این استان به مسافران خدمات ارائه می‌کند.

نوذری افزود: این گروه ها شامل ۴۰ گروه ثابت و ۴۸ گشت فعال بخش دولتی در جاده‌ها و محورهای بین شهری و ۱۰۰ گروه روستایی و ۲۴ گشت فعال بخش خصوصی در محورهای روستایی است.

این استان دارای ۳۸ گردنه در مسیرهای بین شهری و ۶۶ گردنه در مسیرهای روستایی دارد که در اکثر مواقع شاهد یخبندان و برف و بوران است.

طول راه های تحت پوشش راهداران این استان در مسیرهای بین شهری یک هزار و ۸۹۰ کیلومتر و راه های در مسیرهای روستایی نیز ۶ هزار و ۱۹۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اعتبارات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز «محمد رستگاری» در حاشیه سفر به شهرستان بهاباد و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این سفر یک روزه از کلیه راه‌های استحفاظی شهرستان بهاباد بازدید شد و مسائل با حضور معاونان و کارشناسان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی در مورد تقاطع روستای پرک و دو بانده شدن این مسیر از سه‌چاهون تا بافق نیز گفت: تقاطع روستای پرک یکی از نقاط حادثه‌خیز استان براساس پایش سال ۱۳۹۴ کشور تعیین و در کنار ۱۰ نقطه حادثه‌خیز استان براساس این پایش در اولویت اصلاح قرار گرفته است که امیدواریم در این مورد خاص تا یکی دو ماه آینده شاهد اصلاح کامل این تقاطع باشیم.

رستگاری ابراز امیدواری کرد: با اصلاح این تقاطع در قالب یک میدان استاندارد با دسترسی‌های کافی، بار ترافیکی معادن منطقه از روستای پرک خارج و به سمت کوشک و روستاهای اطراف نیز کاهش یابد.

وی در مورد دو بانده شدن مسیر بهاباد به چادرملو نیز اظهار کرد: این مسیر خطرناک و پرحادثه که از مشکلات اصلی مردم بهاباد و هزاران کارگری است که در این مسیر تردد دارند، یک محور اختصاصی بوده که در گذشته جهت ایجاد راه دسترسی توسط خود مجتمع معدنی چادرملو ایجاد شده است ولی اداره کل راهداری آماده تحویل گرفتن این محور برای تامین اعتبار جهت رفع نواقص آن و با توافق مسئولان چادرملو، دو بانده سازی آن هستیم.

مدیر کل راهداری استان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در بهاباد راجع به آسفالت برخی راه‌های روستایی بهاباد مانند راه‌های روستایی درند، ندن، بموئیه، خرمتک و تنگل و کمکوئیه، گفت: راه روستاهای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار امکان آسفالت دارند و هم اکنون نیز تمام روستایی با این شرایط در استان دارای راه آسفالت هستند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228097 برچسب‌ها سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای تردد جاده ها ترددهای جاده ای

دیگر خبرها

  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر