Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:39:00 GMT

تشریح عملکرد و اقدامات یکساله پلیس سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۱۲۴۱۳

تشریح عملکرد و اقدامات یکساله پلیس سرپل ذهاب

منوچهر رضایی, فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اقدامات یکساله پلیس این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: پلیس شهرستان دریکسال گذشته بیش از386 فقره سرقت راکشف و ۳۵۶ نفرسارق رادستگیرکرده است.

وی افزود: کشف 9کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۱۸۳ نفرمعتاد متجاهر از اقدامات پلیس درمبارزه با موادمخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس شهرستان تصریح کرد: توقف2هزار686دستگاه وسیله نقلیه،اعمال قانون و برخورد با14هزارو938فقره تخلف رانندگی و5هزارو317فقره تعویض پلاک خودرو ازاقدامات پلیس راهوراست.  

رضایی اذعان داشت: بازدیدوسرکشی از تعداد ۱۸۳۵ واحد صنفی،پلمپ تعداد ۷۳۸ واحدمتخلف صنفی وفاقد پروانه در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا ازاقدامات پلیس دربازارشهرستان بوده است.

وی با اشاره به خدمات پلیس افزود: ارائه ۱۲ هزار و نهصد و پنجاه و هفت فقره خدمات قضایی، ۱۳ هزار و نهصد و هشتاد و دو فقره ماموریت های فوریت‌پلیسی۱۱۰ و رسیدگی به درخواست شهروندان ازخدمات یکساله پلیس به مردم است.

رئیس پلیس شهرستان ادامه داد: کشف تعداد ۴۳ هزار و صد و سی و دو عدد انواع قرص و آمپول غیرمجاز وکشف ۱۴۵تن انواع قاچاق ازاقدامات پلیس درمبارزه باقاچاق است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همه چیز برای شرکت‌کنندگان در مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز از سراسر کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرساله در نیمه اول اردیبهشت‌، مراسم یادواره و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که آمادگی لازم برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان وجود دارد، افزود: امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی که توسط فرماندهی سپاه استان کرمانشاه و شهرستان صورت گرفته، برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت، شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یادواره شهدای بازی‌دراز را دارد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، تصریح کرد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در کنار بقعه احمد بن اسحاق برگزاری می‌شود و همچنین از صبح چهاردهم اردیبهشت نیز برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه دستگاه‌های اجرایی دخیل در فراهم کردن مقدمات صعود به بازی‌دراز ادامه داد: از سال گذشته سپاه استان و شهرستان کارهایی را آغاز کرده‌اند که امروز همه‌چیز در شهرستان برای برگزاری صعود به بازی‌دراز فراهم است.

بابلی با تصریح این‌که سال گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور در این صعود شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امسال هم در خصوص برگزاری نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و از همه مردم و جامعه بزرگ ایثارگران دعوت می‌کنیم که برای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت به شهرستان سرپل ذهاب آمده و در این مراسم سنواتی حضور پیدا کنند.

کد خبر 746750

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم